Tuesday, June 18, 2013

RoUnD2~

Last 2 weeks...aku n Dya plan nk g lepak..dah lame ok x lepak sesm..memula plan mmg kami be2 jer nk g then Dya kt ajak jer la sesape mn tau ade yg free...so Salwa nk join skali tp lps 2 makcik die nk mai umah plak so xjd ler nk join kami...so seperti biase akhirnye hanya kami ber2 sj..klu yg lain2 jgn citer nk masing2 ade jer agenda tersendiri...kami ke Setia City Mall...plan asal mmg kami berdua tp sudah menjd ber3 plak..nk tau sape org tmbhan 2...nie la die~


Anak Dya pon join skali..pttnyer mak die yg jg tp mak die ade hal so Dya bwk ank die skali...ape lg msk jer keter memula die xcited lps 2 die tido..gud gurl....da smpi br la die jg...1 kt cr tmpt tuk mkn dulu ok..sbb da lapo sgt time 2...mn xnyer plan kul 1 tp kua dr umah Puan Dya kt nie kul 2..sbb tggu org aircond kat umah die 2 siap psg aircond sume..xper la yg penting lepak tetap lepak...

So kami ke Paparich...mkn kat c 2 lepak2 borak2 dan Dian Inara still gud girl bl mummy die mkn...diam jer...bgs2 then kami memulakan tawaf Setia City Mall 2...Dya shopping bj anak2 die..not bad juga la bju2 baby kat H&M...harga pon ok gak..xder la mahal melampau..klu nk dibnding kan dkt mother care...lame gak kami dok dlm H&M 2...dr Dian buat projek pembuangan kami ke wash room smpi lps 2 msk blik H&M sbbnyer mummy kt sorg 2 xpuas lg nk shopping...

Aku plak xder bli pape kat H&M 2..tp bila msuk Padini start rambang mate..sbb ade offer then mmg nk cr heels pon..dr last month tp xbeli2 aku nie...ingat ms kat H&M nie bli sunglass die tp bila pk2 blik better bli heels jer..yg 2 penting dr sunglass..so aku bli nie...



After sales harga die RM29.50 tp sblom sales RM59.90.. so ape lg harus la capai kan da murah...ingat nk amek kaler merah memandangkan aku xder lg heels kaler 2...tp yg merah da xder size aku so amek jer kaler nie...then sume settle da kami pon berangkat pulang...lame gak ler kat c 2..dr kul 2 smpi 6lbh dkt kul 7 gak la weoll smpi umah..tp mmg puas hati kali nie lepak n shopping..wlwpon kami ber2 jer eh silap ber3 sbb sikecik 2 pon ade gak...ok la nnti aku smbg next entry..daaaa sume~

No comments: