Wednesday, June 15, 2011

566 hArI MeNcArI cInTa~

Lame juga klu nk cr cinta selama 566 hari..tp pada org yg xcerewet mayb bleh dpt dgn senang..tp ssh gak nk cr...xkan nk main petik jer sesape jd laki kan..mesti la kene cr org yg layak...nk jd suami nie bkn jd boyfriend..sbb ape 566 hari mencari cinta sbb aku nk story pasal novel yg br aku bc.....br jer khatam bc td...tajuk die 566 hari mencri cinta...

Buku nie aku pinjam dr opismate aku...citer die bleh than best gak...klu terasa nk tau serba sedikit pasal novel nie bleh cr dekat kaki novel.ok la mari aku citer ckit pasal novel nie...yg kene mencari cinta nie ade lah seorg pemilik syarikat jenama terkenal Firdayu...die suke permainkan perasan lelaki..malah tidak percaya pd cinta...kebykkan drpd mereka pasti akan frust menonggeng akhirnyer...

Yg selalu berada di samping Firdayu ialah PA nyer Kid..lelaki nerd yg berkaca mata tebal...tahan mendegar maki hamunnyer dan menurut sgala perintah bosnyer...Kid bukan shja PAnyer malah kdg2 menjd bodygaurdnyer jugak...kemana shja Firdayu melangkah pasti Kid ade bersama..dan kerena dendam Firdayu snggup merampas tunang cousinnyer sndiri...



Perjanjian yg dibuat antara Firdayu dan neneknyer menyebabkan die beberapa lelaki menjd mangsa Firdayu...jika Firdayu gagal melaksankan janji itu semua harta Firdayu termasuk syarikatnyer akan menjd milik nenek Firdayu begitu juga sblknyer...klu nk tau berjaya or x Firdayu mencari suami dlm tempoh 566 hari kene la baju buku nie..bleh dpt kan dkt kdi buku berhampiran...
SELAMAT MENBACA

No comments: