Tuesday, June 14, 2011

bRanCh FoR PaK mAl~

Last friday aku mmg mmbr2 opis nk la g lunch..tp xtau nk lunch kat mn..biase la ktorg time lunch sume tanya nk mkn dkt mn...so ats suggestion sorg akak kat opis aku nie ktorg pon pegi la try restoran pak mal dkt section 10 sn...mayb ade diantara korg yg da tau tmpat nie tp sila jgn slah faham nie bukan tempat yg msk jalan2 cari mkn 2..yg 2 dkt medan selera section 11 still ade lg tp skang die da bkk restoran dkt ngan masjid shah alam..

Siapa tahu restoran azira ha die dkt blkang 2 jer...so aku pon pesan nasi aym n teh o ais...kat sn bkn jer ade jual nasi ayam(main dish) tp ade mcm2 lg...standard menu mmg still ade (sama mcm kat tmpt medan selera 2) tp ade tmbah ckit dlm menu die...ade ns kukus,pau pon ade,makanan western pon ade gak...lepak kat c nie lebih best....sbb luas and yg best ade wifi...

So hari ahad 2 plak aku plan nk pegi lagi skali ngan mymom...sbb ari 2 akak kat opis aku 2 pekene bihun sup mcm best yer..so nk try la...mak aku pon order yg sm ngan aku...bihun sup and air asam boi...


Bihun die yg byk skali...ade mcm2 dlm die..tp yg xbest sbb ade letak byk tauhu...siap ade begedil lg ok...air asam boi die pon ok gak...1 yg aku suke bl pegi mkn dkt c nie die pny service adelah bgs..xkire ms mkn kat medan selera 2 or kat kdi die nie...dan klu uolls sume pasan bleh dikatakan mereka yg bekerja kat kdi or gerai pak mal nie kbykannyer adelah org M'sia..bukan imported pny org ok....


So kepada yg belom mencube dan mahu mencube adelah digalakkan...SELAMAT MENCUBE~

No comments: