Monday, September 19, 2011

JeM + OpEn HouSe~

Last weekand br nie...ade byk jmputan tuk open house..almaklum ler raye xabis lg plak 2 cuti panjang kan sempena cuti Hari Malaysia jumaat 2...so ade yg dpt hadir kan diri n ade gak yg xsmpat hadir kan diri...harap maaf la ek pd tuan2 rumah yg aku xsmpat nk dtg 2...nie skang nk story psl rumah2 yg aku pegi...ari sabtu 2 pegi rumah opismate aku..kak aiani..dkt tman Pristana sn nun...kebtolan sorg lg mmbr opis wak nizam pon buat pd ari yg sm n waktu yg sm... so kami pon plan nk ker rumah yg d Pristana dulu br la pegi yg jauh d Ampang Indah sn nun...


Nie la yg akak aku bwk ms open house kak aiani 2...die buat muffin...die yg buat aku tlg tgk jer...


yg nie picture dr sisi plak...muffin coklat walnut mysis buat...so sblom ke rumah kak aiani aku ke rumah dak skolah aku..dkt sec. 7..die buat open house gak...lps dr sn br la kami bergerak ker Pristana...berpusing gak la ktorg cr rumah...kbtolan ms sbuk2 cr rumah 2 terserempak dgn sume mmbr2 opis yg mmg nk menuju ke tmpt yg sm..so kami berkonvoi la...smpi kul 3stgh lps 2 begrak ke Ampang jam 5ptg...

Kenape lmbt sbbnyer nk tggu sume ckup br la nk berangkat secare konvoi ker Ampang...



Nie semasa tggu di toll Jln Duta..tggu yg lain2 dulu..sbb klu da sesat mmg payah ler nk jmp...2 pon da dkt2 smpi umah wak Nizam ktorg bleh terpisah...ape lg sume main call n sms jer la...


Setelah keter2 yg di tuggu smpi..aku jd mem la dok dlm keter..da ler ujan time 2 xkuase la aku nk dok tggu kat lua...nmpk keter2 kat dpn 2..sume da smpi...ktorg konvoi lbh kuang 7 keter la mcm 2..mcm rombongan kawen plak rsnyer..huuhuhuuhu~


Ms nk msk Ampang da start jem..biase la ptg2 mcm nie ujan plak 2 bertambh jem la...akhirnyer smpi ke Ampang jam 7lbh...pny la jem 2...aduhai~klu xkuat smngat mmg nk ptah blk jer...plak 2 nk cari umah berpusing2...tp akhirnyer smpi nk mkn ngan knyg...yg best dpt merase mkn dging rusa tau...wah sdap gak dging rusa...da menu yg jarang2 di buat org..plak 2 siap ade siakap bkr la tau..mmg knyg la mlm 2...huhuhu~

Ckup smpi c nie dulu..nnti story lagi ok..daaa sume~

No comments: