Tuesday, September 27, 2011

fuLL~

Weekand lepas mmg busy...biase la slagi xabis raye slagi 2 la busy...last Saturday ade org nk mai beraye kat umah..so mymom pon gigih la memasak dr pg smpi ke ptg..eh silap2 bkn pg tp tghari...pg 2 tman mymom g pasar dulu...tp sblom g pasar kt break1st dulu kat Kedai Azira..dkt section 10 nun...pas 2 br la membeli belah di pasar...beli2 ape yg ptt then br la berangakat pulang..

Dlm kul 10lbh mcm 2 aku tman mysis plak g interview kat Subang...lepas interview sblom blk umah 2 kami singgah Giant jap bl mknan ckit then trus blk...smpi2 kat umah mymom da start msk so aku tlg ckit2 mn yg sng2 2 kan..menu hari 2 ialah Soto...wah da lame rsnyer xmkn soto yg mymom msk..slalu bln pose die buat tp this pose die xbuat kan...

Lmbt gak la ktorg lunch ari 2..kul 2lbh buat lunch...lps 2 die siap buat agar2 koko + roti lg...time die buat nie aku da terbaring kekenyangan ok...dlm petang ckit br la die start buat roti jala + kari daging...


Serius aku klu suruh menjala nie mmg fail..xlawa ok..xder skill..tp klu mkn mmg aku la orgnyer...huhuhuh~ade gak yg aku tlg2 menjala tp xder la secntik yg mcm mymom buat nie...



Hanya 1 or 2 jer yg aku buat tp yg byk2 nie mymom la yg buat...smbil2 die menjala aku plak tlg die buat kari daging...kesian plak tgk die nk buat mcm2...2la aku kt buat biase2 jer die xmau...


Kari daging buatan aku n mymom...dalam kul 5lbh br la settle sume..so br la time 2 kemas2 umah ckit...lps 2 tggu la kedatang org yg nk beraye 2...mlm dlm kul 8lbh br la org 2 mai...ala bukan sesape pon just family baby yg mymom 2 jg...menu pd hari 2 soto,kari daging n roti jala serta dessertnyer agar2 koko + roti...wlwpon mak aku masak tuk menjamu org tp yg over mknnyer aku la...

Tghari 2 mkn da lmbt so xder la minum ptg..bl xminum ptg mlm cpt lapo...so org dtg umah aku...smbil2 2 aku mkn sm2 la..dorg blk aku mkn lagi..huhuhuh~soknyer break1st pon mkn soto gak sbb ade lbh kan...Lepas break1st kami bertolak ke Bangi..sbb ade sdare buat open house..tp yg bestnyer die buat time break1st...kul 9am smpi la 12pm...jarang org buat open house time mcm 2...menu die pon mcm kt break1st gak..nasi dagang,roti canai,ubi rebus,serunding,kek,buah2,pulut,air kopi,teh and laici...

Kire bl time weekand jer mmg meriah la mkn...smpi xlarat nk mkn pon ade...pewot asik full jer..alhamdulillah rezeki jgn d tolak..ok la rsnyer da smpi time tuk start keje...nnti aku story lg orait..daaaa sume~

No comments: