Friday, September 30, 2011

wAiTiNg~

Aku paling xsuke bl kene tggu2 nie...lg2 bl kene mkn ms yg lama...so smlm aku amek half day sbb nk settlekan few thing...kul 1 mcm aku trus cabut g settlekan passport aku...yg 2 ok la just tggu 1jam jer..so smntara nk tggu 1hour 2 aku singgah la maybank kat sec. 14 2...pusing smpi 5kali ok xdpt2 gak parking..last2 aku parking tepi jap tny org 2 klu aku nk buat urusan aku 2 rmi org x?sbb ari 2 aku pegi budak 2 ckp lame kene tggu 45min...

So kali nie aku tny dulu...kang buatnyer lambat da 1 hal...die ckp 1stgh jam ok kene tggu..perggghhhh lame 2...trus aku kua blk g maybank sec.18...dkt umah aku 2...kene tggu gak tp xsmpi la 1hour..dlm 45min mcm 2...siap buat tukar kad lg ok...dpt la kad cherry 2...settle jer sume da kul 3.45pm..trus rush ke kompleks blk sbb nk amek passport yg da siap...da kat c 2 parking ssh...tmpt jam 4.05pm smpi da lg skali kene tggu dorg pnggil name..sbb rmi sgt org dok serbu kat kaunter collect passport 2...

Da settle sume singgah KFC sbb dr lunch td xmkn2 pape lg just minum jer..org beratur punya la panjang tp kaunter yg bkk adelah 1shj...plak 2 ade la student2 tgh order da ler ramai bleh plak budak yg amek order 2 nk beramah mesra bgai...hello awk nk keje ker nk jual minyak kat c 2...lg 3 org nk smpi turn aku br la dorg bkk kaunter sblah..trus die pnggil masuk kaunter die...aku ape lg jln jer la da org pnggil kan...xsilap aku mamat yg br bkk kuanter 2 senior aku ms skola dulu...

Nasib baek la die buat keje pantas..klu x mau aku amuk kat c 2..da ler aku lapo ok kul 4lbh br nk lunch...smpi umah trus mkn smpi kenyang...tgk bape byk ms aku kene tggu dan terbuang....nsib baek la amek cuti half day....ok cukup la bebelan tuk hari nie....smbung keje blk....~

No comments: