Monday, June 13, 2011

oAt~

Oat mmg la berkhasiat...wlwpon berkhasiat tetapi msih ade lg org yg xsuke mkn..nk buat mcm mn die dah xsuke kan...nie aku nk story pasal mak aku buat biskut oat...last year mak aku buat biskut oat tuk jual hari raya...this year pon ade...so last week mak aku buat la sample konon nk bg org try la pd sape yg xpenah beli ngan ktorg kan..aku pon turut la mmbntu ape yg ptt..klu ikut kan mls gak nk tlg tp dr aku xbuat pape baek aku isi ms lapang kan...


Nie bancuhan yg telah siap di adun..dalam nie ade butter,telur,gula,esen vanila, tepung,conflek ckit, dan oat..adun semua nie pas 2biar kan kejap...lepas 2 br la kt canai die and pilih la ape bntuk biskut oat yg korg nak...

Setelah di masak nie la rupenyer....mmg xcntik kan..plain jer tp nie blom siap sepenuhnyer...ade lg nk touchup2 dkt biskut nie...kt letak coklat atas die..last year ktorg buat mcm coloreng dkt atas die taun nie xtau la nk buat mcm mn...tp tuk sample nie mak aku main celup jer kat coklat...


Jd la biskut org berbelang..huuhuhuh~aku sj jer letak name biskut nie..biase la klu tgk org jual kat kdi 2 mcm2 nk die ltak pdhal just biskut badam jer tp die pny name bkn main gah lg....ok la sume daaaaaa~

No comments: