Wednesday, June 1, 2011

mAk'CiK BrIyAnI~

Harap maklum citer da lame..bln lps aku ade pegi curve..sj jer la jenjln cuci mate...jln pny jln skali lapo plak...kpd sesape yg slalu ke sn for sure la tau kan klu kat sn 2 kdi mkn berlambak2 smpi kan xtau nk plih yg mn 1...so bl da round2 kat area c 2 ingat nk try la kdi asam pedas yg kat bwh 2..tp xterase plak nk mkn asam pedas sbb 2 3 hari sebelom 2 mymom da msk asam pedas...kemudian naek ats trjumpa la MAK'CIK BRIYANI...

Tgk name die 2 pon da mcm interesting tau..so aku pon msk la...tp kdi die xramai org la..xtau nape~nk kt bkn time mkn xder plak sbb time aku pegi 2 mmg waktu mkn..kul 1lbh da...deco kat dlm kdi 2 cntk gak..ala2 mcm dkt kmpng...ade gak meja antik n lantai die papan mcm rumah papan 2...just nice~aku pon order la nasi org ayam...sbnarnyer kat c nie ade mcm2 pilihan mknan smpi kan xtau mn nk pilih...

Klu mkn mee2 plak tkt xknyang then aku pilih mkn nasi grg ayam...n mmbr aku pelih mkn ns briyani ayam...n pilihan air lime...


Air lime nie xder la msm sgt..tp yg kat old town 2 lg msm kedaung ok~


Nasi grg ayam yg mmg meriah la...ade mcm2 ok smpi penuh la pinggan 2...ade ayam grg 2 ketul..lps 2 ade acar lg,telur mate and ade papedom....ooo yer lg 1 ns 2 die mcm nsi briyani ade rs rmpah2 ckit...amat menyelerakan....ns briyani ayam 2 plak dihidangkan dlm periuk ok...nsib baek aku xamek klu x jenuh gak nk abiskan...pd sesiapa yg xkuat mkn baek kongsi2 la besm yg lain...


Ok la nk story 2 jer...pd aku mmg aku rekemen la mkn kat c nie...klu nak rs kelainan bleh la dtg c nie dan rskan sndiri...pd sume SELAMAT MENCUBA~

No comments: