Friday, May 21, 2010

mAlAs~

Hari nie d mulakan dgn kemlsan ~ mmg mls la..nk g keje mls,nk wat keje pon mls..mayb sbb ari nie jumaat~sbb 2 mls kot...xper la mls2 pon keje still siap..nk g dept. lain pon mls...mls nk bejln~kire ari nie mls sedunia la(dunia aku jer...huhuhu~).This morning g keje ngan mysis coz mydad pki keter...ade sedara kami nikah mlm nie..so ptg nie dorg g sn..so blk pon ngan mysis gak la...


Kirenyer mlm nie kami tggal be2 jer..plan mlm nie nk mkn ns aym...bgs gak 2 xyah msk..leceh n pnat ok...bli jer just mkn be2 jer~sok plak g Ampang knduri kawen sdara kami yg nikah mlm nie...byk btol kenduri kawen lately..mayb sume org nk kawen b4 pose kot..yer la nk myambut pose besm2 suami la kt kan..lunch nie plak just tapau bihun grg~busan plak nk mkn ns..blk2 lauk 2..busan2~

Oh yer, smlm ade Geram sdikit sbbnyer g mkn kat sebuah restoran dekat TESCO XTRA~klu xslp name kdi 2 D'KASEH...mkn kat c 2 best tp smlm tah nape tah xsdap ok mskan die..g mkn c 2 ptg smlm pas office hours..aku mkn mee cantoness n my friend mkn mee grg..Adelah sgt MASIN mknan die...mcm tertumpah semangkuk garam tau dlm mknan 2..my friend mkn xabis tp aku mkn abis wlwpon MASIN (nmpk sgt buruk lantak)..yer la da lapo kan..mkn jer la~my friend ckp mayb tukang masak nie nk kawen da kot...xtau la la aku...aku pon mls nk komplain~


Memandang kan mkn kat xmemuaskan ati...blk jer mlm 2 aku bedal mkn ns..br puas mkn..sdap2 pon sdap mymom yg msk...ssh btol nk dpt kedai yg btol2 sdap skang nie..


g mamam dulu la~daaaa

No comments: