Saturday, May 10, 2014

KeTiDaK SeMpaTaN~

Yes memang tak sempat ok uolls...memang da lama xbersiaran...kebusyan pon yer malas pon yer..macam2 la...sebenarnyer aku biase buat entry pada waktu weekand..sebab aku tau kalau weekdays memang aku xsempat dan xlarat nak buat sebab da penat sebab tu aku buat weekand..dan bila weekand aku pon full dengan macam2 hal maka nyer memang xberbuat la entry yang macam2 nk update nie...so uolls pon merasa la baca cerita bulan lepas yer..harap maaf....

Ok meh story ckit ape yg aku busy kan sejak 2 3 menjak nie..xder la busy mana pon...cume last 2 weeks company aku ade buat team building...dari hari jumaat smpi hari ahad...sbb 2 aku xdpt nk buat pape entry..balik jer da penat ingat katil dan bantal jer...yg tu kita cerita nanti...lpas 2 last week plak sibuk dengan acara jalan2...blik da penat xder hati nk tgk laptop sume...so this week xder pape plan sgt so mari la kita update cerita yg menimbun2 nie ek...


Picture nie aku xingat bila..tapi yg penting aku masak..nasi goreng bodoh2 jer..sebabnyer aku teringin nak makan nasi goreng masa zaman2 aku belajar dulu..so malam tu aku pon buat la nasi goreng nie..kenapa paling nasi goreng bodoh2 sebab bukan ade ape pon dlm die...senang pon senang...cume sebab pedas 2 yg best...

Ade ikan bilis tumbuk dengan cili padi...tp memandangkan stok cili padi xbanyak..aku campurkan dengan cili hijau..nasib la cili hijau 2 pon pedas gak....da tumbuk tumis dengan minyak smpai agak2 garing then masuk nasik...goreng jap masuk kan daun sup banyak2 sebab aku suke daun sup nie then da siap...senang jer kan..bodoh2 jer tp tu yang best...


Yang nie plak ole2 dari Puan Salwa kita..die pegi Jepun middle april hari 2...so die ade bagi sikit ole2..sebenarnyer ade coklat kitkat tapi da masuk frezzer maka malas nak amek balik semate2 nk amek picture...alhamdulillah ingat gak die kat kita kan...ok 2 jer la nak bebel..nanti kita sambung entry lain ek...insyaallah akan ku update macam2 citer nanti..daaaa sume~

No comments: