Thursday, May 15, 2014

PaStRyViLLiE @ SuBanG ParAdE~

Awal bulan 5 ari 2 bufday aku..so mysis ajak la pegi makan2 dekat PastryVillie nie...ala dekat Subang Parade...dekat dengan Secret Recipie..Kedai hujung sekali berhadapan dengan Chat Time...dah lama dah kedai tu di bukak tapi nie baru 1st time aku try..tapi sebelum 2 mysis da penah try makan dekat c tu...

Konsep die more mcm kedai-kedai pastry yg lain..tp aku tgk macam dekat Loaf pon ade gak la sikit...tapi dekat Loaf pastry dia lagi banyak and variety...selain pasrty dekat c nie pon die ade jual makanan western yang lite2...xder la heavy2...contoh ade spaghetti,soup dan macam-macam lagi..  


Jangan terkejut dekat c nie pon uolls boleh nampak di jual roti2 yang biase kita beli dekat kedai...macam roti ikan bilis brand high5 ker kaya ker ade di jual dekat c nie..so ptg 2 mysis makan spaghetti dan aku just makan sausage pie dan lagi 1 nie aku xingat ape name die tapi yang aku ingat inti die apple..macam apple pie... 



Dekat c nie pon ade pakej tau..macam mysis makan spaghetti tu ade yg ala-carte ade skali dengan set..kalau set die bagi skali dengan air dan cake of the days...tapi cake yang die bagi 2 xder la beso mana yer..kang bekecai plak perasaan uolls kalau tgk rupe cake die tidak seperti yg di bayang kan..tp kalau set 2 rasanyer dalam RM18++ kalau xsilap la...ok la SELAMAT MENJAMU SELERA~

No comments: