Wednesday, May 21, 2014

MaSAk - MaSaK~

Yg nie hasil aku main masak2...bukan masak meriah2 pon ade la ckit2...hari 2 rasa hati nak makan mashed potato tp mls nak kua rumah..so mari buat mashed potato yg segera punya...aku ade beli hari 2 tapi pakai ckit jer mari kita guna kan...serius nie semua segera punya..cepat dan senang...


Maaf la ek lighting xbgs plak...maklum la pakai camera hp muroh jer....makan dengan daging burger yg juga segera....xper janji kenyang...lepas 2 beberapa hari kemudian buat plak kek batik..yg 2 tunggu entry lain nnti aku upload skali dengan resepi...aku resepi pon amek kat internet...tp xikut bulat2...amek sana ckit c nie ckit..then combine..yg 2 nnti la aku story...nak cepat nie...so last weekand nie yg aku masak bila dok umaj sorg2...

Nie akibat xlarat nak kua umah dan tinggal sorg2..so masak jer ape yg ade dekat dapur...nak tau nape aku xlarat nak keluar umah..yg 2 pon ade entry die gak...ya nie la akibatnyer banyak sgt citer dok peram....


Sambal ayam,telur mate letak kicap dan sawi goreng...nie jer la sempat dan cpt dapat aku masak...

No comments: