Sunday, May 18, 2014

kAin eLA RM10 DaN KeDai UpIn IpIn~

Cerita nie da berlaku lame..xsilap bulan lepas..macam biase la aku nie kan...malas nak update pon yer..busy pon yer...nie cerita aku pergi team building pon xcerita2 lagi..gambar sume da dpt tapi masalah nak menaip 2 aku malas..plus ade few story mory the morning glory xpon update2 lagi...so hadap jer la ek..berbalik pada cerita bulan lepas....aku n mymom pergi ke Jakel seksyen 7..tapi sblom 2 aku aku pegi tempah baju raye dulu..almaklum ler..2 3 tahun lepas asik la terlambat hantar baju raye so merasa la aku nie pakai baju ready made..aku bukan ape xsuke sgt pakai baju ready made esp kalau baju kurung...

Nasib baek la auntie 2 amek lagi...plak 2 die kate sblom raye da boleh collect..tp bila aku tgk date yg die suruh collect 2 bukan seblum raye tapi pose pon belum raye...advance sungguh auntie...xper la auntie siap kan dulu nnti awl pose baru saya collect...lepas 2 pergi la ker seksyen 7...biase la area c 2 mmg pack time2 weekand...aku lebih sanggup parking jauh ckit berjalan dari nak hadap parking depan kedai yg xtau bila boleh ade kosong...aku parking dekat tempat parking yg dorg sediakan 2...then yg tu parking bertingkat...then bwh 2 ade kedai makan dan kedai org jual kain baju sume...

Masuk c 2 dulu..dekat c 2 byk gak org jual baju2 yg cantik2..tapi aku kalau mai c nie mesti berkenan beli kain ela dekat kedai hujung skali...aku xsure name kedai 2 ape..tp mmg die jual kain ela murah2...3 pasang RM50 la..4 pasang RM50 la..ikut kain jenis ape...1 pasang RM10 pon boleh dapat dekat c nie...xcayo tgk la picture nie...


Mmg murah dekat c nie...tp kami xbeli pon sebb aku xrasa nak beli dan mymom mmg da target nak beli kain dekat Jakel pon...so terus ke Jakel..lepas da borong2 sume ingat nak makan dulu br balik la...pas 2 singgah la ke kedai upin ipin...senang citer JANGAN MAKAN DEKAT C NIE..sebab service die serius lembab gilos ok...da la masuk sana duduk 10 min br org datang bagi buku menu...lepas 2 nak tggu org datang amek order pon lambat...bila kita da panggil die pegi buat keje lain plak...then lepas 2 bila da order dekat 10min br die dtg bgtau ape yg mymom order 2 xder...

Kenapa xbgtau awal2 ms lepas order 2..kenapa nak tunggu smpi 10min?xper biar aku jawab sbb org yg amek order x alert ape yg ade ngan ape yg xder menu die..bukan aku sorg tp kebykkannyer org yg amek order 2 akan dtg balik bgtau ape yg mereka order 2 xder...yg best ade pasangan suami dan isteri nie..die dtg lg awl dr aku...die da order tp still xdpt lg mkanannyer..budak yg amek order 2 dtg kat table die ckp la ade yg die order 2 xder so pasangan nie terus angkat kaki...

Ramai ok org masuk kedai nie tp kerna service lembab pas 2 org keluar balik..yg aku punya kes plak..aku punya da smpi lepas 2 mak aku pnya nasi grg xsmpi2...ade la dekat 20min lepas makanan aku smpi tp ns grg xmuncul2..then bila mak aku tnya n bising2 br la die pegi tgk dalm 5min pas 2 baru muncul nasi goreng...lepas 2 time nak byr pon sm gak...org da beratur berjela2 tapi yg dok kat kaunter terhegeh2...serius mmg 1st n last ler aku pergi kedai 2...kedai upin ipin dekat belakang tesco shah alam 2 lg bagus service die...


Ok la malas nk story banyak2 nnti ade plak kata aku nie asik complain jer..ok bye

No comments: