Wednesday, March 30, 2011

RaWaNg + MeRu ~

Hari sabtu lepas aku ade 2 3 plan...memula ingat nk g plan yg siang 2 jer tp bl pk2 blk plan yg mlm 2 pon kt g gak la...da org ajak kan...sabtu lepas aku ,dya n puan salwa g rawang sbb nk tgk baby our fren yg br jer lahir..sapekah gerangan nyer?sape lg puan fila kt la..da selamat lahir kan bby gurl...so die pantang kat umah mak die makanyer ke sn la kami sume...

Sampai sn dorg2 jap tgk baby pas 2 mak die jamu kami ngan bihun sup yg sdap skali n bubur pengat..mak die kt bubur org perak pny mkanan..tp mmg sdap~ade mcm2 dlm die..pisang,keledek,kacang parang dlm tin 2 pas 2 mkn ngan pulut..mmg blk ngan kenyang la ktorg hari 2...

Ooo~yer aku ke sn xder la ngan tgn kosong...ari jumaat 2 aku da siap2 bli kan adia tuk ank fila..sbnrnyer aku xtau nk beli ape..nk beli bj da slalu sgt org bg..plak 2 bl aku tny dya n salwa dorg pon bg bj gak..xkan nk bg sm plak...last2 aku beli set kelengkapan mkn tuk baby..
Xsempat nk amek brg kat dlm die..da siap2 pack br tringat nk amek picture..huhuuhu~Bl dr rawang 2 singgah jap umah salwa..lepak2 jap pas 2 smpi umah da kul 5 lbh da...rehat2 jap pas 2 siap2 g umah opis mate aku plak..die ade buat knduri doa selamat mlm 2...so aku n mysis n opismate aku pon g la ke Meru mlm 2...Sbnrnyer ms ari jumaat 2 aku da print da map nk ke umah die tp lupe nk bwk blk...so ktorg pon gamble jer la..

Bukan xtau langsung cume xsure lorong nk masuk ke umah die...sesat la gak masa nk cr lorong umah die 2...sampai2 jer org tgh baca doa sume..tggu jap pas 2 trus g amek mknan...mkanan mlm 2 mmg sdap..ade lauk nangka msk lemak cili api,ikan masin,smbal blcan n ulam2, rendang,ayam grg rmpah n kueh mueh...mmg puas ati la mkn...sblom blk jmp baby dulu...ank opis mate aku nie br jer lahir..br jer 2 bln...

Pas kami pon dpt buah tgn dr tuan umah...
 Kami dpt bahulu gulung n air kotak..cntk jer kotak 2...blk2 jer smpi umah da kul 11..trus tido dlm keknyangan....ok la aku ade bnda lain nk story..tggu next entry okies...
daaaa sume~

No comments: