Tuesday, March 1, 2011

dOkToR CiNtA~

Wah da lame rsnyer xjenguk blog nie..wlwpon br 5hari..huhuhuh~almaklum ler mcm2 bnda yg nk d settle kan..ngan closingnyer,ngan nk settlekan job yg pending2 2..eh mcm2 la..baek la skang nie nk story pasal buku..bkn pasal cinta ok..rsnyer aku nie blom layak nk d panggil ngan gelaran doktor cinta..nk bercinta pon xlepas2 lg nie kan plak nk di panggil pakar cinta...

Memandangkan da lame xstory pasal buku today aku nk story ckit la...buku nie aku pinjam jer dr opismate aku...thanks to ms liza sbb bg pinjam...mengikut citer ms liza kt die start baca buku nie sejak last year lg..tp ms 2 die baca secara on9 jer...die baca kat sini  kat c nie mmg bleh bc citer2 or bleh bc novel secara on9 ler...then citer die xabis kat c 2 jer..die announce da kua kan buku..so opismate aku nie pon g la cari kat MPH...

Aku start baca ari jumaat 2 smpi ari sabtu da abis da...buku yg mengandungi 823 page nie..mmg sarat ngan bermacam2 mesej...bkn saja cinta antara laki n pmpuan tp cinta pd ibu bape..sdara mare..malah kt kene prihatin gak ngan org yg kurang bernasib baek...tp ade gak perkara yg kt xbleh contoh dlm novel nie..mcm jgn la bohong pd family kt,jgn memakai pakaian terdedah n mcm2 lg..kirenyer dlm novel nie ade pro's and con's..so kt sbgai manusia kene la pndi2 bwk diri...

1 yg aku suke bc novel...xkesah la novel ape sekali pon pasti ade citer yg bleh menyedar kan diri kt sndiri..ok la mari kt tgk rupe novel nie


Ok la meh aku story ckit pasal buku nie...die kesah pasal mazliana yg suke melukis and keje smbilan kat klinik akak die..1 day masa kakak die pegi rehat..die pon berangan la ngan pakai jubah doktor kakak die..tetibe masuk 2 org laki mngadu sakit kaki..dan org 2 la zakri and Tengku iskandar...start dr c 2 la semuenye terjadi..mcm mn tengku iskandar nk cari gf palsu tuk d tunjukan pd maknyer...and mcm mn tetibe mak die trus berkenan ngan mazliana..da bgaimana plan dorg yg pd awlnyer tuk mnyamar 1 mlm jer berlarutan bl mak tengku iskandar bercadang nk tunang kannyer...klu nk tau lg bleh la beli novel nie..xpon bleh layari kakinovel...tp xder la citer sepenuhnyer...so still kene beli gak novel nie...

Orait semua SELAMAT MEMBACA

No comments: