Tuesday, October 19, 2010

WeDdInG @ PaNtAi HilLpArk~

Sebenarnyer byk bnda nk story tp kene citer pasal kenduri yg aku pergi last sunday~last enrty kan aku ade citer nk pegi beli wrapping paper..tuk majlis nie la...Sebenarnyer yg kawen nie my exroom mate masa belajar kat poli dulu...pangkat kakak la..akhirnyer kawen gak ngan bf die ms blaja kat poli 2 gak..kire ktrog nie sume blaja dlm 1 poli yg sm tp lain2 course jer...Sangat teruja tau nk tgk dorg sanding..yer la aku nk follow percintaan dorang since 2004 lg smpi la nie...Alhamdulillah smpi ke jinjang pelamin jugak akhirnyer..harap2 smpi ke akhir hayat...

So last sunday aku pon berangkat la ke PANTAI HILLPARK...sebenarnyer nk ke sn aku tau jalan tp tang nk mencari dewan 2 yg payah ckit...sib baek la aku bwk MS DYA kt...die la yg nolong tgk kan map....
Yg nie adia tuk pengantin..ala aku beli murah2 jer..nk beli mahal2 xdak bajet beso...smpi sn dkt kul 1...smpi2 jer aku pon cr la akak2 yg 1 bilik ngan aku ms kat poli dulu...msg pny msg dpt gak jmp...wlwpon xdpt jmp lame borak jap jer tp sgt sonok dpt jmp dorg...pas 2 aku pon memmulakan oprasi mengambil makanan...mule2 kt amek nie

Di sebab kan hari yang panas terik ms ktorg smpi..bl nmpk nie sungguh la excited tau..rsnyer sungguh xmengecewakan...sdap cukup sumenyer..lemak n rs masin2 ckit...pas 2 mkn ns plak..tp sowi no picture la..smpat amek trus ngap..da sparuh mkn br tringat nk amek..tp xamek pon mls sbb tgn tgh kotor...aku mkn ns jgung,daging masak itam,dalca,ayam msk merah n air oren...daging die pedas n sedap skali..cik DYA kt mkn lemak nenas ikan masin  pon sdap gak ktnyer...

Da abis mkn 2 smbg amek cendul lg...huhuhh~buruk lantak sungguh ktorg nie...ade bubur kacang tp mcm xlarat plak  nk mkn sbb kat table 2 pon die ade hidang kan kerepek...tepat jam 2 ketibaan pengantin...

Lepas jer jmp pengantin kami pon nk berangkat pulang~sbb kami ade acara lain plak ptg 2...makanyer sblm kami blk kt amek picture dulu

Sila abai kan mate kecik kami..sebab sudah kekenyagan kami pon rs mcm nk tido..blk 2 misi mencari kasut oleh Cik Dya kt...2 jer la aktiviti kami ptg 2..blk dlm keadaan yg penat...ok la
story lain ti tggu entry lain plak ek...

Daaaaa~

No comments: