Monday, July 25, 2011

mAkAn FrEe~

Korang sume suke mkn free x?aku suke sgt~lg2 klu mkn free 2 time tgh2 bulan and sedap plak 2...last friday cmpny tmpt aku keje ade buat gotong royong...so pepg lg ade briefing psl gotong royong then trus jer buat keje ape yg nk di bersih kan...smpi tgh hari kami gotong royong~tgh hari 2 la ktorg dpt mkn free....menunyer ialah satey,nasi beriani,kari kambing (this one mmg aku xsntuh pon)ikan sweet sour,acar nenes,ayam grg and tembikai...


Lps jer dorg sume blk dr smyang jumaat..ktorg plak ade M-plan meeting...wlwpon aku xder kene mengena tp still kene  msk gak...lyn jer la smpi mengatuk la aku..so acara kemuncaknyer adelah pd ptg 2...mkn durian~mmg rmi yg menanti kan acara nie...so apelg jom belh durian~


Nie gmbr yg lmbt ckit aku amek..sbb aku trun lmbt mayb sblom nie byk lg durian...mari kt tgk tukang belah durian plak~


Dorg nie la tukang belah durian...huuhuuhuh~aku plak hanya tukang mkn shaja....tp serius aku mkn ckit pon da kenyg and xlarat...pdhal br mkn 4 5 ulas...da xlarat...

No comments: