Friday, October 14, 2011

lUnCh @ De PaLMa InN ShAh AlAm~

Lunch smlm aku n beberape org lg opismate plan nk lunch sesm...actually plan nie pon secare mengejut..kebtolan aku xbwk bekal smlm then akak kat opis aku nk ckp la nk ajak beberape org terpilih g lunch together...kire die blanje la...so 1st choice De Palma Inn Shah Alam..so dlm kul 9 lbh 2 die call sn still xder org pick up fon lg...so die plan klu xder die nk ajak mkan mkanan Thai dkt sec. 13 nie...

But bile pk2 blk tkt lmbt plak...yer la klu mkn mknan Thai 2 ofkos la nk kene order dulu then msk br best mkn pns2...kitorg lunch bkn lame mn pon...so trus la call blk De Palma Inn...so lunch smlm dkt De Palma Inn Shah Alam~dipermulaan plan 6org ikut but slah sorg dr ktorg nie nk kawen kan...so sibuk la g pejabat agama sume...xper la mayb next time~

Oooo yer buffet smlm ialah nasi kandar..dkt c nie everyday ade lain2 menu die...ari nie klu xsilap aku masakan kampung...ade masakan pantai timur..tp yg 2 xsure ari ape...harga tuk buffet die pon berpatutan..RM28 shj...slain nasi kandar ade mcm menu lg disedia kan..antaranyer kueh mueh,dessert ala English, pelbagai jenis krabu,ulam2man,ikan masin,kerepok lekor,buah2an dan pelbagai jenis cucur...air plak bleh order lain or just minum air kosong yg mmg di sedia kan~


Yg nie antara lauk yg aku amek...Kari ikan,syur kubis,ikan masin,ikan grg berempah,krabu jantung pisang...krabu jantung pisang dia mmg best~


Syida pon ikut sm lunch smlm...dan yg tgn mcm gergasi 2 ialah Sanili...maaf muke xmsk nmpk tgn shj...time nie die tgh pakse Syida abiskan buah2an yg ktorg amek...tp cian syida aku amek gmbr kandid..meh la aku letak picture cun die plak~


Nie br cun kan Syida...picture aku plak xder..biase la aku suke amek picture2 org nie tp bl nk amek picture aku agak mls ckit..huuhuhu~ms tgh sdap mkn kat c nie bleh plak terserempak dgn budak skola aku...ms skola rendah dulu~tp ms skola menengah pon penah gak 1 skola ngan die tp sekejap jer pas 2 die da pindah skola lain...

Tp pape pon mmg enjoy la lunch smlm...lpas nie ktorg plan nk g Hi-Tea plak...anyway a big thanks to KAK AIANI yg sudi belanje ktorg smlm..semoga dimurah kan rezeki...amin~

No comments: