Sunday, November 17, 2013

EnTah La~

Entahlah aku pun tak tahu nk tulis apa hari ni..niat memang nak mengarang tapi tak tahu nk tulis apa...dan mesti korang semua hairan kenapakah aku tulis dengan penuh kesopanan..maksud kesopanan di sini aku tulis ikut ayat buku dan tak ada singkatan perkataan..wah sangat la payah ok...sebabnyer kadang-kadang bila dah taip baru perasan yang aku tulis tu perkataan singkatan...

Tapi setakat ke hari ni tak ada orang tegur pasal perkataan-perkataan yang aku singkatkan...dan tak ada pulak yang tegur tak faham apa yang aku tulis...sebenarnya aku hormat ok pada orang yg tulis novel ke tulis skrip ke sebab mereka ni mesti la orang yang pandai mengunakan ayat yang sesuai dengan situasi dan kena la tulis mengikut ayat buku kan..mana boleh singkatan-singkatan ni...

Nampaknyer aku memang bukan orang yang macam tu...nak tulis entry ni pun mengambil masa yang lama..sebab asyik tersalah ejaan dan kena padam dan betulkan balik....almaklumlah da lama tinggal sekolah so nak menulis ikut ayat dekat sekolah susah ckit...tapi jangan risau aku hanya akan tulis macam nie dalam entry ni sahaja...sebab kalau aku tulis macam nie untuk seterusnya pasti akan hilang identiti aku...so untuk entry seterusnya jangan risau aku akan kembali sedia kala...oklah aku pun nak cepat-cepat habiskan entry ni...penat ok nak menaip perkataan panjang-panjang...SELAMAT BERHUJUNG MINGGU~

No comments: