Thursday, October 16, 2014

ChEmiStry LaB~

Kejadian last weekand..sebenarnyer bukan weekand tp Isnin..kan cuti ganti untuk raya haji..plan nak lepak makan2 mcm biase la waktu plan 4org tp real punya 3 org jer..kali nie Sue yg join...lunch dekat Tea Pot Daily, SACC..abis lepak Dya ajak pegi Chemistry Lab dekat seksyen 7 plak..

Kedai nie terletak dekat area Hakim baru..btol2 mengadap jalan beso...kalau xsilap Jalan Kristal...lorong belakang restoran Roa By Jovian Mandagie...kedai nie bukak lambat sbb tu lepas lunch br pegi sn..jam 3 start bukak..konsep kedai nie lebih kuang Wondermilk..kene selfservice...order dekat counter then die akan hantar dekat table kita...ade byk pilihan pastry dan cake...


Yg best dekat c nie..dorang jdkan sink sebgai table..kreatif jugak..kedai die kecik jer boleh dok dekat lua klu nak smoking..dan bertambah kreatif air dan makan dihidang kan dalam balang yg mcm terdapat dekat lab dan makanan di hidang dlm kuali comel...


Tentang price plak sory to say la a bit mahal cikit berbanding Secret Recipes...service die plak ok cepat jugak wlwpon staff die hanya tiga org jer...oo yer air yg aku minum nie name die Mix Berry..rasa die mcm air vitagen..sedap dan segar...sowi la aku xamek byk picture pon...


Yang aku order nie Tiramisu Crepe...not bad gak rasa die...selain tiramisu crepe ade lagi mango dan hazelnut crepe..mango dan hazelnut crepe tu aku take away tuk akak n mak aku...boleh tahan gak la rasa die....pada siapa yg nak lepak santai2 bleh la datang c nie...SELAMAT MENJAMU SELERA~

No comments: