Monday, October 13, 2014

SuPeRmOkH ThE MuSiCaL~

Da lame rasanyer xpergi tgk teater..last pegi few years back...Badai Semalam last tgk teater....so kali nie pergi sebab dulu masa 1st time dipentas kan xsempat nk tgk..kali nie awl aku beli tiket...tkt xdpt seat kan..seriusly aku beli tiket murah jer..beli tiket mengikut kemampuan..tp wlwpon mcm tu aku still puas hati...




2 picture yg berlainan tudung..1 amek masa ari nak amek ticket dan 1 lagi pict masa waktu hari kejadian..ok moh aku story ckit pasal Supermokh sebuah musical nie..die mengisahkan kehidupan pemain bola sepak lagenda kita Mokhtar Dahari..menceritakan bagaimana die menjalani kehidupan seharian sebagai pekerja PKNS, pemain bola,suami dan juga seorang ayah...

Jatuh bangun yg di hadapinya bersama rakan2 seperjuangan...dimana dia disogok dengan duit bagi sesebuah perlawanan..dicaci dan di hina kerana gagal menjaringkan gol...turut menerima tempias isterinyer Tengku Zarina...tetapi die sentiasa menyokong suaminyer sehingga ke akhir usia...turut di tunjuk kan semangat setia kawan dan pasukan dlm musical nie...

Paling best dlm musical nie ialah masa slot LED..best sgt 1 pendekatan yg baru di lakukan oleh Hans dan Harith..pelakon2 pon mmg best...sangat menyentuh perasaan apabila supermokh dikecam dan di hina...Awie sungguh menghayati wataknyer...tapi yang menghiburkan sekali watak Kenny yg berkeje bersama2 dgn Supermokh...Kenny lakonan Douglas Lim memang mencuit hati... 



Nie plak ticket free yg aku dapat....so kire aku pegi tgk 2 kali...show 2nd last sangat best kali nie...xsangka boleh dapat ticket nie...sebab masa dorang email ckp akan bagi ticket hanya tuk 200 yg pertama sahaja..byangkan la berapa ribu org staff..tapi alhamdulillah dapat jugak...memandangkan cmpany ktorg one of sponsorship kami dpt dok dekat depan la...kali nie lagi puas tgk...yang paling best last skali selepas sume pelakon dan crew keluar Hans siap bagi speech dan siap bagi bola dan few tshirt lg...wlwpon xdpat (sebenarnyer hampir dapat..tp xder rezeki org depan aku plak yg dapat)yg penting happy...



Akhirnyer selesai sudah entry tertunda yg paling lame peram..1 bulan lepas nie banyak lagi kene update seblum lapok mcm entry nie..so enjoy~

No comments: