Monday, April 18, 2011

mKn ApE bEsT kLu ... ~

Ok makan ape best beli kt xsht...mcm aku nie blom sht lg...btuk still ade n tekak n xder slere lg...aku pon xtau nk mkn ape..nk kt pewot xlapo xgak..mcm skang nie lapo..tp bl da ade dpn mate..xlalu plak..tp aku mkn gak isi pewot..ti msk angin plak...

Hari sabtu hari 2 bwk kan mak aku g pasar mlm..ingat kan bleh la tgk ape yg best kan dlm xsht nie..tp 2 la sumenyer nmpk mcm xbest...nk beli buah2an xbleh mkn plak..sbb tosil so doktor ckp xbleh mkn buah2an...pndang jer..best gak aku tgk buah anggur 2..murah plak 2 1bakul RM5 jer...tp last2 skali aku n mak aku beli nie jer

Beli Taufu fa..slalunyer time bln pose jer aku beli nie..n klu tiap kali beli mesti aku sjuk kan dulu tp memandang kan btuk blk2 jer trus bedal smpi abis..rsnyer 2 jer la mknan yg aku mkn dlm ms 2 hari nie yg abis..lain2 aku mkn sumenyer xabis...bazir mmg la bazir tp nk buat mcm mn..bl amek ckit pon ttap xabis gak...

Harap2 cpt la selera nie dtg blk...da xsabor da nk mkn steamboat next week...ok la aku undur diri dulu ok..(ceh2 ayat xtahan)daaa sume~

No comments: