Friday, August 12, 2011

12 RaMaDaN = 12 OgOs~

Nape 12 Ramadan??? sbb tarikh nie la 3 tahun lepas perginyer nenda tercinta kerahmatullah..perginyer pd bulan ramadan di waktu subur hari...jatuh pd hari jumaat jugak...selepas 3 tahun 12 ramadan pon jatuh pd hari jumaat skali lg...mmg sdih bl teringat blk 12 Ramadan 3 tahun lalu...

Tapi yg pergi ttap pergi kt yg hidup perlu teruskan hidup...bl nk raye nie tringat rendang nenek yg sdap n yg best skali rendang nangka..serius dulu aku mmg pelik bl arwah msk rendang nangka...tp bl mkn pny la sdap...so tiap kali klu arwah nenek tau papa aku nk dtg sn(slalu ms papa keje kat PJ die slalu singgah umah arwah)mesti die akan tapau kan rendang nangka klu die ade msk...ingat die kat cucu2 die nie...ok xmau story lg nnti aku sedih...

12 Ogos plak hari nie bermulanyer MATTA FAIR...huhuuhu~acara yg ditunggu oleh aku...bln 3 ari 2 ade tp aku ade hal so xbleh pegi la...so skang aku nk pegi sbb ade plan best pny....aku nk pegi ari ahd nnti...aduhai pergi bulan pose nie yg buat aku xlarat nie...nk bejalan kat PWTC 2 lg da 1 hal...tp demi plan yg best 2 terpakse gak aku radahi...cewah~nnti aku buat entry lain citer psl MATTA FAIR ok...

Selain 2 hari nie kaki aku nie rs lenguh sesgt..xtau la nape...nk kate asik berjalan xkan la plak...sbb slalu mmg aku berjln pon...tp lenguh die semcm ari nie...so skang nie nk bergerak pon mls...dok jer la kat tmpt aku nie...ok la pape hal pon AL-FATIHAH buat nenda terchenta...
~AL-FATIHAH~

No comments: