Tuesday, August 2, 2011

DiNnEr WiF OfFiCeMaTe~

Last Saturday mmg bz gak la aku nie...mcm2 program yg d plan...pg 2 dimula kan pergi tman mymom beli brg buat kueh...kat mn lg klu xkat kdi BAGUZ..dkt section 13 nun...pas 2 singgah giant jap beli brg2 ckit...blk da tghari pas 2 trus lunch cpt2 sbb lps zohor 2 nk g melawat Puan Salwa kt sbb die da besalin...tp lepas amek Puan Dya and nk onthe way umah Puan Salwa. Puan Dya sms bgtau skali Puan SAlwa admitted plak...dkt DEMC demam kuning so kami postpone lawatan kami 2...

Next time bl die da btol2 sehat br g...ooo adia da siap beli sume tuk bby 2..Puan Salwa kt dpt baby gurl tau...sedap name die Iris Khayla...


Nie la die adia yg xsempat aku bg kat baby Iris...xper nnti2 bleh bg...dlm die cannot tell la....nnti bocor rahsia aku bg ape...huhuhuu...tp aku n Puan Dya still kua gak..ktorg singgah Metrojaya Sales dkt stadium dlm pd nk tgk2 2 terjebak gak aku beli body lotion...tp handbag mmg la murah2 nsib baek dlm wallet xbyk sgt wet klu x da mmg aku beli da...buat handbag raye...sblom blk kami lepak 2 minum2..

Lepas jer antar Puan Dya trus call mymom sbb die nk g pasar mlm nk bli nenas nk buat tart...blk dr pasar mlm lepak2 jap trus siap2 nk g dinner ngan dak2 opis aku...bnda yg da lame plan akhirnyer menjd gak...tmpat kejadian di Muara Ikan Bakar...dkt tanjung harapan...tp bukan sume yg join..wlwpon xsume join ade la dlm 4table open...mmg soronok..


Maaf la gmbr mkanan xsmpat nk amek...aku pon smpi lmbt menu awl dorg aku trlepas..iaitu ikan trubuk bakar and kerang bakar yg xsempat aku nk merasa...lepas 2 menu lain yg dtg ialah ikan siakap 3 rasa,ketam msk pedas (yg mmg pedas aku mkn)udang black paper,sotong celup tepung, kangkung grg blacan bersama buah2an dan air tembikai...serious mmg full house la mlm 2...da la mlm mggu nk pose plak 2..smpi 2 kali la aku round cr parking mlm 2...

Smpi dak2 opis aku cll tny da dpt parking ker blom...nsib baek ktorg booking dulu...klu x mmg xdpt tmpat la mlm 2...mmg enjoy mlm 2..knyg pon knyg gak..bkn slalu dpt spend time mcm 2...


Bila abis sume dlm kul 10.30pm mcm 2 ktorg pon ready nk blk plak..serious mmg kenyang n ngantuk...blk nie plak nasib baek dak 2 opis aku tman kan aku smpi ke keter..sbb tmpat aku parking 2 mmg gelap...ujung dunia kt kan aku parking..2 pon ms aku nk dtg 2 aku jln cpt2...tkt gak jln kat tmpt gelap2 nie...ms onthe way 2 smpat lg dorg nie ajak g tgk mid nite kat bukit tnggi..xder la aku nk join...mate pon da ngantuk...


Yg nie anak kak aini opismate aku...name die adam..mule2 mmg pemalu tp lelame wah mmg very peramah....cumel sgt...ok la 2 jer nk story ngan uolls...mkn2 sblom menyambut pose hari 2...hari nie da msk 2 rmadan da...kpd sume yg muslim SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN~

No comments: