Wednesday, December 21, 2011

mAkAn-MaKan @ ReStOrAn TaSiK InDaH~

Last Friday ktorg ade buat makan2 sempena farewell one of our boss yg da resigned...hari 2 dorg ade buat under department dorg jer..so kali ktorg sume xjoin la...tp kali nie sume group yg biase ade klu buat mkn2 nie...buat dkt Restoran Terapung Tasik Indah 2....dkt tasik shah alam 2...bajet 1 org RM30 shja...so plannyer kul 7...aku dan 2 org lg opismate aku smpi kul 7 dorg xsmpai2 lg..biase la jnji Melayu kan...da ler org yg tulis name tuk booking 2 slah eja name opismate ktorng..dr Nizam jd Nizan...

Booking 2 table..terkejut gak ktorg rmai ker yg join smpi 2 table...dkt2 kul 7.30 mcm 2 br la dorg smpi...ade 2 3 tmpt kosong sbb ade yg kene attend job dkt site so xsmpt nk blk c nie...so xper la xder rezeki kan...so makanan pon start di hidangkan 1 persatu...antara menu yg ade mlm 2 :

* Tomyam
* Butter Prawn
* Sotong Celup Tepung
* Kangkung Belacan
* Lemon Chicken
* Siakap Stim Sweet Sour

Maaf la ek gmbr mknan xsmpat nk capture...biase klu dok 1 table ngan piranah2 nie mmg xsmpat nk amek picture mknan pon..smpi2 jer lauk trus mkn wlwpon watak utama yg di raikan xsmpi2 lg...so kami pon makan dulu memandang kan watak utama 2 smpi lambat ckit...oooo yer air kat c nie die lmbat serve kan hokey...chinese tea mmg la ade tp pttnyer ade juice so ms da dkt abis mkn br la smpi air tmbikainyer...


Nie yg antara dok 1 table ngan aku..yup botol air 100plus 2 aku pny...siap bwk air spare lg hokey...bkn ape aku batuk lg msk makan2 nie..so aku bwk la air spare supaya xyah la aku minum ais nnti...


Yg nie plak slah sorg yg mmg suke senduk kan lauk tuk ktorg...jgn slah sngka bukan sedup lauk pd perempuan jer tp pd lelaki gak...so klu rs mls nk bg amek lauk sila la duduk di sebelah lelaki nie semasa mkn..anyway thanks so Sanili sbb sudi amek kan lauk tuk kami yer....dan akhir skali pinggan tuan pny blog nie...


Yer wlwpn batuk tp tetap berselara mkn pd mlm 2...rs kenyang sgt...rs blk 2 trus nk tido jer...oo yer mmg aku mls nk amek picture dkt table lg 1 2...mls nk berjalan bgn ke sn...aku jln ke sn ms nk blk jer..sbb nk wish dkt watak utama then trus nk blk...dorg lepak2 lg kat c 2 sbb dgr citer ade potong kek bagai...so aku mls nk tggu so table ktorg kebyakannyer blk dulu...

2 jer la story dinner ktorg yg terakhir besm En. Syarel...bos yg sporting and tegas...gud luck to u~

No comments: