Thursday, December 1, 2011

1sT DeCemBeR~

Wah~sekejap jer da msk bulan December...tggal lg 30hari nk msk tahun baru...bl da msk ujung2 taun nie mesti ramai yg da start fikir ape azam taun baru kan..seriously aku xtermasuk dlm golongan 2...sbbnyer aku tiap2 taun rskan azam sm jer...nk jd manusia yg lebih baek n lebih positif...bukan aku manusia xberazam tp nk berazam ikut la kemampuan diri masing2...buat ape buat azam yg ssh tuk di capai...

Ok la lupe kan topik pasal azam nie meh story psl aktiviti yg aku buat last weekand...mcm yg uolls sedia maklum ari sabtu lepas mycousin kawen...hari ahd pulak teman mymom g carboot sales kat pasar stadium 2...pny la ramai manusia smpi nk parking pon ssh...ade la dkt stgh jam berpusing cr parking...jln2 dlm 2 mymom jer la yg byk shopping..aku cr tdung kat c 2 tp byk yg xberkenan...da abis jln2 kat pasar singgah Giant plak...sbb nk beli brg dapur...

Da settle cr brg dapur tgk jam da msk lunch time so singgah Ah Cheng Laksa..sowi la xsmpat nk snap picture...mcm biase la klu pegi sana ofkos la pekene pan mee...blk 2 trus landing....terlampau byk sgt berjln n skt pnggang sbb aku yg drive(ceh mcm drive jauh sgt plak kan...)tp aku mmg mls nk drive2 nie...citer psl drive this week ade short trip...yg 2 aku story later2 okies...

Da sumeeee~

No comments: