Friday, December 23, 2011

SpACe U8~

Hari nie opis lengang jer...sume da ramai start cuti tuk Krismas...yg xsmbut Krismas pon cuti sm..biase la cuti pnjg kan sume amek kesempatan...aku jer xcuti...mcm mn nk cuti hari nie da closing...klu nk cuti bleh jer tp nnti next week bl naek keje aku la yg mcm lipas kundung buat keje...xper berssh2 dulu bersng2 kemudian...yg tggal bape kerat nie pon still masing keje ngan tekun...pd aku yg da siap closing nie br la dpt menjenguk blog nie...

So td aku lunch dkt Space U8..dkt Bukit Jelutong Shah Alam...shopping complex yg br jer d bkk..xder la br sngt..tp byk lg kdi2 yg blom di bukak...ktorg mkn kat food court die...not bad nk food court die...yg nmpk menarik stall Kelantan Delight,Ikan Bakar,Western,Thai,and Chicken Rice...yg lain2 2 nmpk biase la...sowi la xder picture la..da lapo sgt td xteringat pon nk snap...

Kat Space U8 nie gak selain kedai bj sume 2 ade gak boling,MBO cinema,dan supermarket...name supermarket die Fresh 2U...tp serius lapang n lengang supermarket die...mayb sbb br lg...mcm aku da biase pergi Giant,Tesco yg crowded 2 so bl per supermarket yg kemas n lengang aku jd segan nk memilih brg...antar kedai2 yg akan dibuka ialah, Uncle Lim, Subway,Bank Islam,Nasi Briyani Subaida dan byk lg...mcm biase aku kdi mkn jer nk yg lain2 2 kureng ckit...

And now da balik opis pewot da kenyang,kat lua ujan plak so tetibe rs mengantuk...standard la 2 kan...ape lg ek aku nk membebel kat c nie..oo yer sok aku nk bwk mak aku g shopping handbag yg branded2 yg murah2...dkt mn?dkt SACC Mall shah Alam...dkt ruang legar tgh 2...da start da skang nie smpi la 2 January nnti..hari 2 ms aku jln2 buang masa dkt area 2..ade gak yg aku berkenan..tp tgk2 dulu..nnti klu ade yg btol2 berkenan di hati br beli...ok ckup la 2..nk smbung buat filling nie...nnti xder la kelam kabut next week...da sume HAPPY WEEKAND & MERRY KRISMAS~

No comments: