Sunday, December 29, 2013

ThE LoAf + DeLiCiouS~

Ok nie adelah kejadian few week a go..biase la aku nie kan slalu update citer basi..tp still updatekan...sbb byk gak blog2 yg aku follow da start cuti tp aku nie xder cuti2 tp lmbt update jew...1st citer ialah The Loaf...masa 2 aku mysis n mymom pegi Nilai 3 pg 2...da saja jln2..sbb plan asal nk g cuti2 kat Kuantan tp since Kuantan masa 2 banjir teruk terus weoll cancel jer..xder rezeki nk g sn kan..so ganti ngan g Nilai jer...dapat la beli brg2 murah kat sn...

Pas 2 blik 2 mcm awal lg then xtau nk g minum petang mana yg best so mysis ajak g Empire mkn roti2 yg sedap..maka kami ke Loaf...


Macam biase kalau kat c nie aku nie rambang mata tgk roti2 nie..rasa mcm nk mkan sume..tp sila jgn jadi pentamak...so amek yg mahu shaja...so weoll amek nie jer...


Quiche yg sedap ok...puas hati makan kat c nie..lepak2 jap kat c nie..mmg ramai org kat c nie time hi-tea...yg ade almond 2 pon sedap sbb mewah ngan almond dan kekacang lain...settle makan baru la balik dgn hati girang(wah girang sgt la kan)


Esoknyer plak weoll lunch kat Delicious Setia City Mall...wah makan best lg...saja jer belanje mymom makan best ckit kan...Masa smpi ari 2 xramai sgt org..tp mcm biase every time weolls masuk pasti lepas 2 berpusu2 org masuk..wah nmpak sgt bohongnyer kan..xder la berpusu2 tp ramai gak la org masuk...biase la time makan...


So kat c nie aku order Hainanese Chicken Chop dan Air calamansi jus...yg lain aku xingat dorg makan ape..sbb aku amek picture ape yg aku mkn jer...xsilap mymom makan nasi kerabu dan mysis mkan ape ek?its ok lupekan jer mls nk pk2...so meh tgk picture makanan...



Service kat c nie pon bgs n nice enviroment...mesti la bgs kan kita byr lbh kan...so itu jer la nk story...sebenarnyer ade beberape tmpt makan nk story tp nnti2 la aku story ek..asik citer pasal makanan jer tkt org busan plak...ok la da sumeeee~

No comments: