Sunday, December 29, 2013

CaMpUr-CaMpUraN~

Memandangkan ari nie aku nak clearkan picture2 yg xberkenaan dlm hp aku so jumpa la mcm2 picture yg baru perasaan ade gak yg aku blom update dlm nie..jom aku story pasal picture2 yg aku bakal delete...


Jem yg membuatkan 1 badan hangin...aku slalu pegi keje amek ms 20min jer dr opis ker umah or dr umah ker opis..tp pd hari kejadian amek masa 2 jam ok...xsure pasal ape jem...padahal aku kua kul 6.30 slalu time mcm 2 keter da kuang ok..tp 8.30 mlm br smpi umah...mmg geram ok...klu 2jam 2 da bleh smpi Melaka tau..tp aku still dok kat Shah Alam nie mngadap jem...tension sgt...


Yang nie plak Harrissa (oat + ayam)mmg teringin nk mkn..sbb masa raye hari 2 xdpt mkan so mymom buatkan la few week ago...puas hati la dapat makan masa break1st...then aku pd minggu yg sm tuk tgh start follow citer korea...tgk citer Flower Boy Ramyum Shop...bila tgk citer 2 mcm best ramyum 2 kan..aku penah la makan ramyum kat food court Setia City Mall...so mcm teringat jer..

Tghari 2 gak g Giant beli Shin Ramyum yg halal...so uolls klu nk beli Ramyum pastikan yg halal yer..sbb ade yg xhalal so klu kat Giant plih btol2 yg ade tanda halal ok..so dpt la makan dgn hati gumbira...


Pada sape yg nk tau mcm mana rasanyer..die pedas ok..biase la org Korea kan suke makan makanan yg pedas dan makan yg kuat rasanyer...ok sudah citer pasal makan..asik story makan jer kan...kita citer pasal majlis perkahwinan plak...jiran aku kawen last week so kami pon ke majlis perkahwinan die dkt Dewan Ikan Bakar...mesti uoll bayangkan dewan ikan bakar nie sempoi jer sbb name pon ikan bakar tp salah sangka anda sume..deco die sgt la cntik ok...jom tgk...



Dewan nie mmg ade buat pakej tuk majlis kenduri kawen,bufday dan ape2 jenis majlis....klu sesape buat majlis kenduri kahwin dkt c nie..pakej die siap skali dgn pakej honeymoon ok...kire xyah pk nk g honeymoon mana nnti..so makan pon sedap...



Ok la ckup smpi c nie dulu...nnti update lg...biase la lg beberape hari da nk masuk tahun baru so mn entry yg da bekurun dan picture yg da berzaman kene la kasi update kan...ok la jmp lg ok...

No comments: