Sunday, January 12, 2014

WoNdErMiLk @ CiTtA MaLL~

Rasanyer belum terlambat tuk aku wish HAPPY NEW YEAR kat uolls sume..almaklum ler aku kan selalu ketinggalan keretapi...ala br lewat 11 hari jer kan...wlwpon da masuk tahun baru aku still nak habiskan cerita2 yg tahun lepas punya...xkesah la uolls cakap cerita basi ker ape (macam xbiasa plak baca cerita2 basikan)

Cerita terjadi bulan 12...xlame pon ber beberapa hari jer meninggalkan kita...aku mcm biase pergi dgn Puan Dya kita..biase la die sekarang nie tengah kemaruk nak makan yang best2 jer....so kami ker Wondermilk...Wondermilk nie ade banyak cawangan..salah 1 cawangan die dekat Citta Mall, Ara Damansara...ade gak dekat Uptown, Damansara..


Picture atas nie adelah selepas kejadian makan2 kami..sebenarnyer aku nk upload picture bawah nie dulu tapi da termasuk dua 2 skali aku plak malas nak pusingkan balik lantak kan jer la...Picture bawah nie I selfie sensorang sbb menunggu Puan Dya kite...macam xbiase plak kan kalau bersiap makcik sorang 2 pastinyer lambat..tapi I da biase la... 


Skang citer picture atas plak..ramai yang datang Wondermilk sini take away cupcake die...cupcake die memang best..tapi bagi aku mahal ckit la...size die pon xder la beso macam size biase..kecik ckit...tp klu nk buat rasa2 ok la...burger yg aku makan 2 sorry xingat ape name die...tp sedap n susah ok nak makan..sebab gravy die meleleh2...bila makan burger nie xyah la uolls nk control2 ayu sangat memang x la kan...

Dya plak makan spaghetti dekat c nie...ooo yer set yang Dya makan 2 adelah set lunch..siap dengan air sekali ade la dalam RM15 kalau xsilap..tp burger yg aku mkn 2 bukan set lunch yer...yg nie ala carte...selain spaghetti ade gak set lunch yg lain tapi macam biase i tak ingat la uolls... 


Jenis makanan dekat sini more to western ok...xder la heavy sangat..banyak kepada sandwiches and burger...cupcake plak ade banyak pilihan...enviroment lebih santai dan relax..so uolls boleh la lepak2...dan ibu2 yg bawak anak2 kecil jangan bimbang dekat c nie dorang ade provide tempat untuk anak2 uolls main...tapi branch dekat Citta Mall nie kecik ckit kalau nak dibanding kan dengan branch lain pun play station for anak2 uolls...

Ok la kepada sesiapa yang nak try boleh la ke branch Wondermilk yang berhampiran....

No comments: