Sunday, January 12, 2014

SaMbAl BelACaN YanG PaliNg HoT~


Bukan resepi yang aku nak cerita dalam entry kali nie...tapi nie yang paling hot since last week...Novel Cinta Sambal Belacan...seriously memang aku pun suke novel 2...sampai kan 2 kali pergi MPH la...1st pegi jumpa novel nie tapi xbeli...sebab xbeli ialah da beli novel lain so quota tuk beli da cukup...so ingat nk beli next month tapi bila next month pegi MPH xder da...so kali ke3 ke MPH baru la hajat tertunai...

Resepi ikan bakar still orang cari dalam blog aku nie dan juga kebanyakkanyer mencari novel2...almaklum ler aku nie kan penggemar novel...ade novel yang aku nak update tapi macam biase kemalasan da menguasai diri...nanti aku update yer...ok la rsnyer cukup la aku bebel2 nie..thanks pada yang sudi singgah dan thanks sebab ade yang sudi tinggalkan jejak...yang tak tinggalkan jejak pon thanks juga...da semuaaaaa~

No comments: