Saturday, January 25, 2014

28 HaRi JuRnAL RocK N RoLL + AnArKi Di KuAlA LumPuR~

Ok nie bukan citer pasal 2 novel tp citer pasal 2 novel dalam 1 buku...28 Hari Jurnal Rock N Roll 2 ade aku story dlm blog aku nie...korang cari la sendiri ok...yg Anarki Di Kuala Lumpur plak mmg aku ade cari dulu tapi xjumpa..so bila aku dgr Jayzuan ade keluarkan buku combine 2 citer nie trus excited sbb nk sgt baca Anarki Di Kuala Lumpur....so lets cari this buku....buku nie aku cari dkt MPH Setia City Mall...ade gak cari Kat MPH Giant dkt seksyen 13 nie tp xder..


28 Hari Jurnal Rock N Roll sama jer citer die dgn buku sblom nie xder perubhan so klu nk tau sila2 la cari novel nie yg aku ulas dulu dlm label novel ok...so meh aku story pasal  Anarki plak...Anarki berkisah mengenai sebuah band yg indie yg di beri name The Rats...bermula dgn underground sehingga la mereka mendapat peluang merakam kan album dan mempunyai ramai peminat...

Di dlm novel nie pon menceritakan bagaimana kehidupan mereka yg penuh dgn penggunaan dadah , alkohol dan perempuan...kerana benda2 itu sume mereka hanyut...kesan paling teruk adelah pada vokalis kumpulan itu...kerana barang2 terlarang itu jua die sudah lupa tanggungjawabnyer terhadap kumpulan itu...

Pertemuan dgn Anne membawa bahagia pada lelaki itu...tetapi lelaki itu cuba berjinak2 dr ganja kepada heroin...Anne yg mula risau mengenai teman lelakinyer cuba memberi nasihat tetapi tidak di endah kan oleh pemuda itu...semakin lame duit syd yg berkepuk2 hasil royalti semakin berkurangan akibat dari ketagihannyer...nk tahu kesudahannyer kene la beli buku nie...ok la SELAMAT MEMBACA~

No comments: