Saturday, January 25, 2014

MoVinG OuT~


Kalau uolls nak tau kenapa aku da lame xupdate antara sbb2 nyer selain dari malas ialah sbb weolls akan pindah opis....mmg hazab ok kalau nak pindah nie..aku da penah merasa dulu skali 6 tahun lepas..so its happen again~ mmg penat hokey...masuk jumaat lepas rsnyer dekat seminggu aku xbuat pape keje ok...seblum pindah hari itu sibuk dengan packing2 bagai..then skang bila da siap pindah sibuk plak dengan nak unpack plak..

Time pack mmg seronok habis tp sekarang adelah hazabnyer bila nak unpack....cukup mls ok..plak 2 yg bestnyer box2 weolls smpi dulu tp cabinet sume smpi kemudian dan lambat...so masa yg ade buat aktivti bebas...bebas la sgt..tp bila cabinet smpi aku paling excited sbb boleh buat cepat2 unpack sume barang2 nie sbb mate aku semak tgk kotak byk2 nie...

Dan yg xbestnyer pindah ari selasa lepas smpi ke jumaat lepas still xder server lg...mmg tekanan btol la...closing plak just tinggal next week jer lg sblom CNY...1 ape pon xprepare lg tuk closing...hopefully monday nie server da bleh pkai dan aku akan speed selaju mungkin....ok la aku nk concentrate tgk SHE'S ALL THAT...kenangan sungguh la citer nie..daa sume~ 


No comments: