Friday, July 11, 2014

#JeM~

Kenapa pakai #jem..sebab bulan pose nie selain dari cerita makanan korg akan nmpk byk org post pasal jem btol x?dekat mn2 kalau bulan pose nie akan jem...kalau hari keje jem time nak pegi dan balik keje....tahap jem yg melampau...contoh mcm aku la kan..slalu mmg keluar awal sbb nak antar bapak aku g keje..so dlm kul 6.50am mcm 2 da keluar..selalunyer time xpose jln still lengang lg keter pon xbyk...da bleh smpi dalam 10 min jer ke tmpt bapak aku keje...tp kalau time pose2 nie aku rs ramai yg keluar awl sbb da sahur kan so dorg mls nk tido balik...2 yg berduyun2 org keluar awl....

Time balik xusah story mory la mmg jem....dengan org lain balik sekolah la..dengan yg nak ke param la..ade yg rushing balik nak masak la...aduhai..aku cukup malas balik keje kene singgah param..sebabnyer kalau singgah aku smpi umah dekat kul 7...2 pon kene g param ade motif dan tau nak beli ape...smpai param terus pegi gerai mn beli dan balik...

Xder la aku nak tawaf 2 3 kali pk nak beli ape...mmg x la jawbnyer....kalau lambat keluar opis mmg jawab nyer tahan jer la kesabaran mengadap jem...itu kalau hari keje..kalau weekand plak manusia ramai dkt shopping complex...jalan2 yg menuju ke shopping complex ker ke warehouse sales ker sgla mcm jenis sales mmg jem yg havoc pny....smpi kan nk keluar pegi cr baju raye or kasut raye jd mls bila pk kan begitu ramainyer manusia...

Nak masuk parking dan 1 hal berderet2..lepas 2 nak cari parking lagi..asik penuh jer la jawabnyer...smpi ke roof top pon penuh gak...lepas 2 da dpt parking masuk dlm shopping complex lautan manusia plak....da dpt ape yg berkenana di hati nak bayar kat kaunter plak berjela2 org beratur....so kesimpulannyer aku akan shopping raya last2 minute dan di waktu malam sebab kalau penat pon boleh minum dan xkan hangin sebab perut da kenyang...


Yg nie namenyer org tgh relax kan kaki sbb jem...penat tekan break jer..so dlm jem kalau rasa kaki lenguh mari kt rehat kan kaki..SELAMAT MENCUBA~

No comments: