Monday, April 13, 2015

RuN 10KM @ BukIt JeLuToNg~


Last month aku join la larian 10km anjuran campony aku buat...tp xder la aku sepanjang panjang 10km tu..memang x la kalau aku lari...rasanyer kalau aku lari 2km tanpa henti pon boleh pengsan terus naek ambulans rasanyer..this year aku buat persiapan la gak..tp bukan pegi training pon..persiapan die ialah sapu minyak panas dulu sebelum lari...xmau jd mcm last year....

So gerak awal dari umah sebab start lari jam 7.30am yer..so aku kul 7 br gerak dari rumah..nasib xjauh dari umah dan pagi2 sabtu jalan memang xjem...aku sampi jer cari geng dulu....da jumpa geng jom amek gambar jap...
 
 
 
Hanya aku dan akak nie sahaja perempuan wakil cmpny weolls..lain sume laki..tp bila da cmpur2 dgn division lain ramai gak la pernyertaan..dalam 1000 participate...sebelum lari sume senyum lebar jer....abis lari nak amek picture pon mmg xmampu ok...penat sgt...start jam 7.40 aku pon start jog memula....pastu jln....pastu jog balik..tapi rasanyer byk bejalan dari jog....akhirnyer jam 9.20 lengkap dapat tamatkan larian 10km...dan xsangka tahun nie aku dapat medal ok...
 
Xharap pon sebenarnyer sebab last year xdpt..pas tu masa aku jalan tu tgk ramai yg same kategori dgn aku laju jer ke depan..da bajet mmg xder harapan nk dpt pape nie..tp alhamdulillah rezeki tahun nie...
 
 
Tahun depan xder rasa mcm nak masuk...rasenyer cukup la tahun nie...medal pon da merasa..so kita retired jer la lari2 nie....ok la daaa sume~

No comments: