Thursday, July 30, 2015

pABiLa LarUt MaLam~

Tajuk xder kene mengena dengan ape yg aku nk story...aku nie punya la bajet this week hari2 nak update citer..tapi harammmmm memang xbuat pon...cita2 kene tinggi beb...bukan xnak update tp masa sgt mencemburui ku...ayat artis sgt kan..tp memang btol...bajet hari senin tu boleh la balik awal...skali kene siap kan report GST tu HQ mintak...ingat xder la ot lame sgt...skali amek koooo smpi kul 11.30pm dekat opis..nasib la siap da...kene antar ari tu gak sebab soknyer nak submit dekat kastam...

Selasa plak adekan aku update..tu pon dlm draf punya xder la aku mengarang secara live...selase nie memang aku balik awal...konon2 nak qada' balik tido mlm sebelum tu..memang tak la jawabnyer..aku boleh plak layan Cinta Paling Agung dekat internet..sudahnyer kul 12ishh jugek aku tido....so semalam busy gak ler da masuk time2 nk closing nie kan...tp aku memang bajet malas nk OT...so petang tu mood malas keje mai...bantai buat keje lite2 jer....pemalas sgt..so hari nie berhempas pulas keje....motif ari nie pon xmau OT lelame sgt..cukup just OT 1 jam..tgk la mcm mn nnti...

Kekadang lain rancang lain plak jd die...sekejap jer da ari Khamis..sok jumaat..weekand nie plak bersusun aktiviti aku..puas pk mn 1 yg aku nk dulu kan..sume tmpat nk pegi..nnti la aku story yer..tp xtau la bila entry tu nak kuar...citer raye pon xstory lagi...jgn kan raye citer bulan pose pon xabis...tgk la petang2 nnti aku rajin aku karang la ek....daaaa sume nak pegi lunch daaa~

No comments: