Friday, December 18, 2015

13 DayS bEFOrE yEaR eNd~

Apa nak tulis ek..hajat hati nak update (biasa la aku nie kan harap nawaitu jer lepas tu ...) tp picture x transfer pon...so terus xder moof pon nak tulis..hahahaha boleh macam tu..senang citer bulan December bulan busy aku...tunggu la aku ade kelapangan aku update...kalau rajin transfer picture aku buat la entry bergambar kalau x hadap jer la entry busan tidak bergambar untuk beberapa hari....

Sekejap jer da masuk hari ker 18 bulan 12..bermakne ade lagi lebih kurang 14 hari tinggal dalam tahun 2015..kemudian kt akan jengah 2016..insyaallah...semoga tahun 2016 buka lembaran baru pada sume dan juga aku nie...yg tu nnti aku story mory...hahahaha aku nie kan biase la...sebenarnye ade entry aku da peram lame da..nak keluar tapi rs mcm xsesuai lagi...so hold dulu...smpi la hold punya hold last2 da nak smpai setahun xjugak masuk dalam blog nie...

Hati aku nie mcm xnak story tp rs mcm xder plak kenangan kalau xstory...plak tu xboleh di jadikan rujukan pada masa akan datang...yes org macam aku nie lebih suke rujuk dkt internet (blog, website etc..) dari kene bertanya dekat org..so aku pikir macam mn kalau ade orang yg senasib dgn aku dekat luar sana yg perlu kan panduan dan direction (wah ayat xmenahan kan)atleast kalau aku tulis atleast dpt membantu dorang wlwpon sedikit...

Insyaallah akan aku story dlm bulan nie..harap aku tabah nak update memacam nie...ok la malas nak type lagi jom start keje...daaa sume~

No comments: