Friday, December 18, 2015

BoAt NoOdLe @ GaMudA WalK~

Last month pergi la makan Boat Noodle dekat Gamuda Walk Kota Kemuning Shah Alam. rasa da lama xmakan Boat Noodle..last makan masa new year hari tu..lepas tu xmakan da....memandangkan keluar rumah pon da lambat xder la aku nak pergi jauh2 sampai Empire Damansara nun..so kita pergi yg dekat sudah la..aku belum try makan dekat c nie lagi...tapi akak aku cakap menu dekat c nie lagi meriah dari yg dekat Empire Damansara tu...ok la mari kt try..

Sampai sana dalam jam 1ish...xramai org lagi...kedai still lengang..kalau dekat Empire Damansara da beratur da time mcm nie..so aku tgk menu die...yes memang lain...even mee die pon lain ok...bukan sebab name die lain tp rasa die pon lain gak...xsm macam yg aku makan dekat Empire Damansara tu...ok sudah jangan compare kan lagi lets makan...tp air dekat c nie lagi best...ade pilihan..kalau dekat sn minum air dlm kotak dalm tin n botol jer...dekat c nie siap ade coconut blended lagi ok...green tea bagai....

Memandangkan geng yg teman kan aku makan nie macam xbape nak gemar makan boat noodle so aku pon makan ala2 jer la...hahahaha 1st sebab rs die xsama mcm aku mkn dekat Damansara...2nd pagi tu aku da makan burger so still kenyang lg...so hasil tingkat adelah biase shaja..




Picture terpusing lagi...so aku makan 5 mangkuk jer...selain nie ade gak menu lain..macam nasi goring apetah aku pon xtau name die..chicken wing yg comel2 dan juga tempura..yg nie aku order sebab ade orang tu nak makan...2 3 kali gak aku Tanya..betul ker nak yg nie..nanti aku order die xmakan plak...die kata order jer...skali bila da order die makan 2 3 jer pas tu xmakan da...haiii membazir btol..nak jer aku suruh die basuh pinggan dekat dapur tu sebab xabis makan...aku memang la da kenyang da...


Tajuk die popeye ape tah..so aku bajet nie mesti dlm die bayam..yer la popeye ape lg die suke makan kan...da kenyang jom la cuci2 mate dekat Gamuda nie...xder ape sgt pon...tp next time kalau nak makan boat noodle aku xpegi dah kot dekat c nie..better pergi Empire Damansara..wlwpon kene beratur dan kedai die kecik aku lagi suke yg dkt c na...ok la SELAMAT BERHUJUNG MINGGU~

No comments: