Monday, December 21, 2015

LoNtOnG + BeGeDiL~

Hari tu aku pergi la Hi-Tea dkt Kueh seksyen 13 tu...Aku pergi c nie xpernah try makan lontong die...aku suke lontong tp selalu kalau beli lontong dekat luar adelah mengecewakan..1st sbb rs xsedap.. 2nd letak tah pape bahan dlm lontong tu..so end up jd xmenepati selera aku..mungkin selera orang lain tu tepat la kan...pada hari kejadian ade org tu order lontong...smpai jer lontong nie la rupe die...

 
 
1st yg aku perasan adelah Begedil...WHAT???? y makan lontong ade Begedil..nie LONTONG yer bukan SOTO...sila jgn confius...tgk jer da memang potong da selera aku...so aku tny org tu rasa ok ker?die kata boleh la tuk mengenyang kan perot...ok aku paham maksud tu..anda paham?xpaham xper cukup la aku paham dan org tu paham...tu yg 1st..2nd plak y org jual lontong suke letak carrot...setaun aku la mak2 aku or makcik2 aku buat lontong dorang xletak carrot nie...selalu letak tempe..kacang panjang..fucuk..suhun dan timun...
 
Ooo mayb mak aku or makcik2 aku lupe nak letak carrot KOT..tp bagi aku la kan its NOT GOOD COMBINATION....lontong isi die letak carrot mcm pelik jer..mayb org yg jual nie xpelik kot..or dorng nak buat fusion style...ok whatever..kesimpulannya aku memang xpenah beli lontong dekat luar..kalau teringin sgt aku suruh mymom masak...so lepas nie mmg kene blaja buat lontong since yg jual dkt kdi xbest bagi aku...ok la daaa sume~

No comments: