Monday, May 16, 2011

aDrInIs~

Wah lamenyer xupdate...bkn ape ingat hari jumaat lepas nk update skali internet kat opis aku nie buat hal plak...so ptg 2 da start busy kene la post pone buat hari...almaklum ler kat umah den skang nie xder internet da..so tepakse la tggu hari keje jer br update...Akan dipergiat kan lg untuk mengupdate entry nie ok...Hari nie nk kongsi dgn uolls pasal informasi yg berguna.


Br2 nie aku ade singgah kat 1 blog nie...ape yg menarik minat aku pasal blog nie die bukan saje menjual baju tapi turut bg tips mengenai parenting ok...citer pasal penjagaan anak,susu ibu dan mcm2 lg..


Amat la berguna bg mereka2 yg sdg mengandung...tp pd yg xmengandung pon bleh gak layari blog nie tuk tmbah kan pengetahuan...kebykan baju2 yg dijual kat dlm blog nie adelah jenis untuk ibu mengandung...cntk2 juga la design die...


Untuk mengetahuan korg blog nie penah msk dlm rancangan SAFFIYA..ala rancangan kat tv9 2...rancangan 2 setiap hari ahad jam 6 ptg...mmg dlm rancangan slalu memperkenalkan blog2 yg menjual ape2 shj brg...

Ok lah dr td aku dok asik membebel jer tp xsebut plak blog ape yg sedang aku cerita kan nie adrinis  ...Blog nie juga ade story pasal kehidupan penulisnyer sndiri..maknyer die bukan semate2 blog untuk jual brg...smpi c nie dulu ok sume...
SELAMAT MENYAMBUT HARI WESAK~

No comments: