Tuesday, May 24, 2011

tAkZiAh~

Sejak kebelakangan nie ramai sungguh la org meninggal..xkire la org terkenal ker org yg kurang terkenal or org yg kt langsung xknal pon ade...klu xsilap yg aku dgr pemergian Sri Bayu komposer lgu 2...xsure bl date die 2...lepas 2 pelakon n penulis Aimi Jarr xlame lps 2 penyanyi Orkid Abdullah plak...

Semuanyer berturut2...yer la bak kata mak aku klu sorg 2 da pergi nnti sume terturut mengikut pergi...yerla da smpi masa Maha Pencipta kt pnggil maka Ke Sana la kt....Xlame lepas penyanyi Orkid Abdullah pergi meninggal kan kt diikuti oleh suami Orkid Abdullah plak...dan br2 nie klu xsilap weekand lepas pelakon dan juga ibu kpd Faizal Hussain,iaitu Mahyon Ismail pergi mengadap Ilahi....tp yg aku story nie sume org yg terkenal tp nie skang ex-staff tmpt keje aku nie..

Die pon menerima nasib yg sm ngan mereka yg lain telah pergi mengadap Ilahi ptg smlm jam 3...aku pon dpt berita ptg smlm jam 5 mcm 2...mengikut dgr cerita dr akak2 kat opis aku nie die ade skt jantung...maka Allah lebih syg kan die...smlm ptg ade yg da pergi melawat jenazah die tp aku pergi pg td melawat di tanah perkuburan sahaja..

Kepada arwah Kintan Kashila semoga ditempatkan dikalangan org2 yg beriman... AL-FATIHAH~

No comments: