Thursday, May 26, 2011

mKn~

Citer pasal mkn nie mmg aku suke...mlm smlm mmg meriah jugak la mkn...bkn mlm2 sblomnyer xmeriah tp biase2 jer tp tetibe dtg rezeki kan xkan nk tolak~ptg 2 aku blk budak yg mak aku jg 2 mak die bg piza..so blk 2 aku da siap mkn piza keping....mlm 2 plak mak aku pegi beli tmbah lauk..sdangkan tghari 2 die da msk gulai telur syur n ikan masin....pegi psr mlm tmbah lauk smbal petai and kupang msk lemak cili pdi plak...

Ok la 2..tgh aku hangat lauk...akak aku blk bawak satey plak..so mlm 2 mcm2 mknan ade...last2 aku mkn ns ngan lauk yg mak aku beli 2 + satey...kenyang sgt la~smpai plan mlm 2 ingat nk tgk movie smpi terlepas la..sbb da tertido~Tp yg paling best mlm td la sbb mak aku buat kek...huhuhuh~

Hari nie adelah besday budak yg mak aku jaga 2...so mak aku pon buat la kek tuk nk bg mak die..ptg2 smlm lg die da buat..ms aku blk ptg smlm da ready da kek die..kali nie mak aku buat kek marbel tp toping die kasi letak coklat...pg td aku try perghhhhh yummy~meh tgk picture yg smpat aku amek smasa mak aku deco kek 2 (ceh mcm rumah plak deco2 kan)



Ok la mau smbg keje ckit..sok da closing so kt lupe kan citer pasal mkn2 nie dulu..fokus pd keje dulu..okkkkk da sume~

No comments: