Monday, January 16, 2012

ZiArAh~

Weekand br nie aku pegi ziarah kubur arwah nenda tercinta...rsnyer mcm da lame xpegi ziarah...sbb last raye pon aku xpegi...tah kenapa tetibe rs rindu ngan arwah sejak kebelakangan nie..2 sbb pegi sng...bl g sn rs mcm ade ketenangan n kedamaian....blk dr kubur singgah Mcd jap bl lunch aku sbb mymom pegi kenduri  rumah jiran....

Ptg 2 plak dapat jemputan dr Puan Salwa kt..die buat majlis cukur jambul dan doa selamat anak die si kecik Iris 2...smbil 2 g la ziarah mak die yg da sembuh dr sktnyer...mknan mmg byk tp aku hanya bekenan roti jala and table dessert jer...yer ade tiramisu skali...bleh tahan gak tiramisu 2...jap jer lepak sn sbb tgk die pon busy then aku chow...blk 2 singgah amek mysis ktorg g Giant section 13 sbb die nk beli bhn2 buat spegetti...da abis shopping kat Giant ingat nk trus pegi amek bapak aku tp still awal lg...so mysis ajak pekene cendol kat dpn Zakat Selangor world wide 2...

Sekali ramai org da...assistance xder plak 2...die plak jual laksa jitra yg sedap 2...apelg berduyun2 la org...tp die asik buat laksa jer..abis ktorg yg order cendol nie kene tggu lame...ade 2 smpi da abis mkn laksa tp cendol xmai2 lg...finally dr nk mkn kat sn ktorg suruh abg 2 bungkus jer sbb da lmbt nk amek bapak aku...bayangkan la nk beli cendol pon kene tggu smpi setengah jam...aduhai~

Hari ahad plak xder pegi mn2 just lepak2 kat umah...xtau nk pegi mn n blom gj lg so dok umah jer la...yg pasti this week mcm2 aktiviti yg menunggu...ok la daaaaa sume~

No comments: