Thursday, March 22, 2012

EiMaNs ToMyAm HouSe~


Few days back aku pegi la mkn kat c nie...kdi nie kat TTDI,Shah Alam...shoplot yg br....sederet ngan BigFoot...klu dr Politeknik Shah Alam 2 uolls trus jer smpi nmpk byk shop lot sblah kiri...die dkt area2 c 2 la...so ms aku pegi nie da ptg da..so mmg xrmi org...

Enviroment die ok..santai jer kt org 2 sdap mate memandang la...so kami pon order la beberapa mknan yg berkenan di hati...tp yg xbestnyer tang pilihan ikan 2...xtau la ms hari yg aku pegi 2 jer ker or mmg tiap2 hari mcm 2...hanya ade ikan kembung n bawal shj...ikan2 lain yg ade dlm menu die xder...ceh bl tang c 2 jer da spoil da...xper la kt order yg simple2 jer...


Nie la die yg ktorg order...tomyam campur,kailan ikan masin,bawal 3 rasa and telur bungkus...dr segi service die mmg bgs...xder la lmbat sgt..mayb time aku dtg nie xramai org sgt...xsure klu time pack 2 mcm mn...kdi nie penah masuk paper and tv...so da ade sume ats meja apelg mari kt mkn dulu...


Yg nie mmg nmpk menarik tp xder la best sgt...rsnyer ms aku g mkn kat Vicchuda 2 lg best...xbape rs sgt 3 rsnyer 2....lg2 tomyam die...helo name pon restoran tomyam house tomyam mesti la kene power...nie name jer tomyam campur tp yg campurnyer ade la ayam dan 2 ekor udang dan beberapa ketul cendawan..yg lain2 die serai n bawang...rs die da ade tp 2 spoil jer...kailan ikan masin ok la not bad...tp klu kailan ikan masin nie pon spoil gak mmg aku xtau nk kt ape la kan...

Mmg btol la kt akak kat opis aku 2 mkn kat c nie xbape nk best...dulu ms die story mayb just selera die jer kot...tp rupenyer sm ngan selera aku...xmenepati piawaian kami...so harap maaf pd sesape yg penah mkn kat c nie dan tidak berstuju ngan pandangan aku....wlwpon pon begitu aku still mkn smpi abis...yer la kt byr kan xkan xnk abis kan..rugi oiiii~


Ooo yer aku order air barli lemon tp aku rs mcm minum air lemon yg dicampur ngan barli...kire barli 2 hanya sekdar hiasan shja....rs die xbalance...so die kene pegi blaja buat barli lemon ngan Ole2 Bali...huhuhuhu~melampau la plak kene blaja ngan dorg kan... ok la 2 jer tuk ari nie nnti aku story mory lg okies...daaaa sume~

No comments: