Wednesday, March 14, 2012

HokEy~

Sila maafkan tajuk diats...sbbnyer aku mmg xtau nk ltak tajuk ape hokey...nie citer ahad lepas...mcm biase story basi...ahad lepas mymom nk pegi shopping..biase la org gj dpt lmbt, abis die pon lmbat gak...klu mcm aku da tntu2 time2 mcm skang nie tgh sanggap sbb da kering da nok...xder la shopping mn pon...tujuan asal nk antar bj pegi tailor jer..tp xbkk plak so kami pon singgah la Shah Alam Mall...sbb da dkt pon kan...

So name pon mymom yg shopping so mcm2 la yg diborong...bli blouse ler tudung la...then da abis kat c 2..kami nk minum ptg..ingat nk g try la Upin & Ipin Cafe dkt section 7 2..ala kat blkng Jakel 2..skali tutup da~so kami minum petang dkt Paparich jer...so aku order roti nan die ngan milo dinosor xsilap aku ler..ker ade name lain tah ler...sila abaikan~


Roti nan die ok la not bad tp tang kuah die yg aku xbape nk bekenan...rs mcm instant curry yg jual kat supermarket 2....yg just msk dlm periuk ltak ikan or ayam tmbah air n didih siap...rs die mcm 2 la....eeee come on la name pon Paparich bg la ckit ade standard rasa curry 2...klu stakat mcm 2 baek aku mkn kat mamak jer...lg puas hati....tp abis gak la...sbb lapo kan..tp seriusly pas nie aku banned this roti nan...milo yg aku order 2...best sdap~


So yg nie next time bleh order lg....tp mcm xpuas plak minum...so next time kene order air kosong sbb nk bg clearkan tekak...huhuhuhuh pentamak sungguh...pas da minum2 2 singgah kat kdi2 area c 2...ade kdi nie die setentang ngan Paparich...bazar apetah kename die...dlm 2 byk baju2 yg up to date...wah rambang mate aku...tp nk bli alahai nnti nk mkn apo plak nk tggu smpi ckup bulan..so lupakan sj...gj nnti kt bli...pasti bli kat c 2...nnti klu aku shopping kat c 2 insyaallah akn ade entry tentang 2...

Rasanyer cukup la bebelan tuk story ari ahad nie...nnti aku update psl mkn2 plak ek....huhuhuh~da sume...

No comments: