Tuesday, March 6, 2012

WaYAnG FrEe & AdNaN SeMpIt 2 ~

Last Saturday aku plan nk g tgk wayang Adnan Sempit 2...sume org kt best kan..so harus la pegi tgk...lg berkobar2 nk g tgk bl ade mmbr2 kat FB inform mmg lawak hokey...then plan awl nk g tgk kat summit mls nk g tgk jejauh skali mmbr aku ckp mcm busan nk tgk kat summit so kami ke Alamanda...nape Alamanda sbbnyer kat sn ade GSC....aku nk guna voucher yg mmbr aku dpt dr Maxis...


Voucher nie mmbr aku yg bg...die dpt dr Maxis..opis mate aku pon dpt gak..so memandang kan aku xdpt dr Maxis so mmbr aku nie bg la voucher nie kat aku..die bkn g tgk wayang pon..asik sibuk ngan memancing die jer...voucher nie ade xpired date so sblom die mampus baek kt gunakan..just tunjuk kan voucher nie ms nk beli ticket nnti uolls bleh dpt tgk wayang free...tp xsume wayang free..klu uolls tgk 2D or 3D akan kene tmbah RM5..then hanya bleh tgk kat mn2 GSC tp bkn GSC Signature...so thanks to myfren yg bg voucher nie and thanks to Maxis sbb bg voucher..

Berbalik pd citer Adnan Sempit yg aku tgk 2...ok citer die best kesinanbungan dr yg dulu 2...lepas die dpt couple ngan Nadia (Intan Ladyana) 2 terjadi plak bl bapak Nadia (Ahmad Tarmimi) yg xsuke pd Adnan...bgnyer Adnan xder masa depan...lalu die mengenakan syarat agar Adnan berubah menjd seorg ahli koperat yg berjaya...Adnan kene pndi berbahasa English,pndi bermain golf,dan xbleh lg merempit...semua ujian 2 perlu dibuat dlm ms 30hari...


Keadaan bertambah huru hara apabila cousin Nadia dtg kononnyer hendak membantu Nadia menjd seorg isteri...die mahu mengajar Nadia memasak,menguruskan rumah dan blaja mengurut suami...tetapi kedatangan die mempunyai motif tertentu...nk tau ape motif cousinnyer?dan ape terjd pd pembantu Nadia, Wawa yg bercinta ngan Boboy...Wawa tlah menjd direct selling yg berjaya...sementara Boboy plak telah meniaga jual burger...namun hubungan mereka menjd rumit apabila sikap Boboy yg tidak pernah serious dlm berniaga membuat kan Wawa marah..

So klu nk tau ape jd ngan Wawa n Boboy,Adnan n Nadia...uolls kene la pegi tgk kat panggung....mmg best ngan lawak2 nyer...ptt tonton..SELAMAT MENONTON ~

No comments: