Monday, April 30, 2012

LaMe SuDaH~

Ok lame sudah tidak bersiaran...almaklum ler busy ckit dgn hal2 merehat kan diri..last weekand aku pegi merehat kan diri yg da slalu aku pegi..rsnyer sesape yg slalu bc blog nie mesti tau kemana aku pegi merehat kan diri...dan ia adelah destinasi bajet...ofkos la bajet...sbb klu da telebih bajet mmg payah aku nk idup smpi ckup bulan...hari nie ingat nk buat entry pasal my vacation but mlas nk transfer picture...wlwpon camera aku da bwk tp xtransfer2 lg....tggu la nnti bl da sng2 aku transfer and buat entry okies...

Memandang ari nie kene keje dan sok cuti sempena Labour Day..mood tuk keje mmg xder...biase la klu ikut hati mmg nk cuti jer ari nie tp da ler jumaat aku cuti xkan nk cuti lg senin nie...mcm melampau plak...sedangkan byk keje2 menanti...so kt smpan ckit cuti 2 tuk kemudian hari...xper byk lg ms bleh cuti pnjang2...huhuhuh~ok la pada sume HAPPY LABOUR DAY~

No comments: