Monday, April 16, 2012

TraGEdI bAtTlEsHip~


Kita tinggal kan dulu citer pasal TBC 2...aku nk story psl beberape hari lepas aku ade pegi tgk citer kat ats nie... Battleship..pegi la tgk kat Summit USJ....tayangan jam 12.50pm smpi sn dlm jam 12.15pm so bli ticket and popcorn then just tunggu panggilan tuk masuk panggung...so da masuk tgk2 citer nie...sumenyer berjalan lancar...meh aku story Battleship yg aku tgk sekerat jalan 2...

Dia mengenai adek bradik Hoppers...abgnyer seorg anggota Navy yg berdedikasi...sementara adiknyer plak slalu menimbulkan masalah yg tinggal bersmnyer...sehingga la terjadi 1 insiden yg menyebabkan abgnyer memaksa adknyer menyertai Navy juga bg mendisplinkan adknyer...Semasa menyertai Navy ckup adiknyer still menimbulkan masalah displin dan ini tidak disenangi oleh bapa Sam iaitu kekasihnyer yg merupakan org berpengaruh dlm Navy...

Maka mereka pon berlayar meneruskan tugas seperti biase..sehingga la abgnyer membawa perkhabaran yg adknyer akan disingkirkan dari Navy selepas mereka berlabuh nnti...kecewa dgn berita itu adknyer menelefon Sam dan Sam menasihatkannyer agar tidak menimbulkan lagi masalah...Tiba2 mereka dikejutkan dgn serangan yg tidak tahu daripada mana dtgnyer...Hong Kong mengalami kemusnahan yg truk..sementara diperairan Hawaii plak mereka menjumpai sebuat objek yg menyerupai seperti kapal selam...adk kpd keluarga Hoppers pergi menyiasat apakah objek itu...

Objek itu menyerang kapal2 perang da abgnyer terbunuh dlm serangan itu...makanyer mereka tidak ade pilihan lain kerana hanya adknyer sj yg tinggal yg bleh mengetuai mereka...maka dgn bantuan adknyer mereka menyerang objek berkenanan wlwpon ramai yg trbunuh dlm serangan itu...masih tidak berpuas hati kerana mereka kalah maka adknyer membuat keputusan mahu meneruskan perjuangan mereka dgn menggunakan kapal lame yg sudah lame tidak digunakan lg...lepas 2 aku pon xtau jd ape sbb tetibe citer die stop...

Rupenyer2 blackout..yg lg best 2 3 ari seblom 2 pon blackout sm gak...then org GSC mention sape yg nk tggu bleh tggu sbb xtau kul bape ade blk bekalan letrik sape yg nk refund bleh refund...so aku pon tggu la sbb bdak 2 kata mayb dlm 15min da ade blk letrik so dorg akan trus smbung..tp lepas 15min dorg suruh trun sbb lame lg nk ade bekalan so kene refund....aku tgk manusia da ramai kat kaunter nk refund so lepak dulu kat tepi 2...ade la 20min tggu br ade blk bekalan so ramai la org masuk panggung balik....tp dorg xbg sbb da lebih 40min so kene refund gak...tah pape la...

So aku pon beratur la sbb nk refund bl smpi turn aku blackout balik...aduhai nsib baek aku xmasuk panggung blik..klu x buat pnat jer...trun ke parking pon dlm gelap2 2...masa nk keluar 2 da jem...bila smpi turn aku msuk parking kat xbleh bkk palang...rupenyer da lebih 15min dr pembayaran...ape ker bonggok org2 yg jg parking nie da tau time nie sume org nk kua ko bkk jer la palang 2 pas 2 tunggu sorg kat c 2 amek kad...kan sng..nie bl ktorg panggil die bleh plak tny kenape...xbleh kua la bang oiiii...xder safety langsung summit nie...kat parking xder security langsung...yg ade dok kat pintu kluar sn 2 buat ape rmi2...

Ok 2 jer la aku nk bebel...so lepas nie mmg xder la nk tgk kat summit lg...blacklist...sowi klu ade typo error...

No comments: