Wednesday, April 25, 2012

PeNANg AsAm HoUsE~

Ok yg aku nk story nie citer da basi...rsnyer ms hari Pertabalan Agong ari 2..aku,mysis and mymom pegi Summit USJ....sj jln2 busan 2 dok umah...da abis tawaf 1 Summit so kami singgah lunch kat Penang Asam House...kdi die nie kat bwh..area2 Giant sn 2...bukan jual Asam pedas jer tp mcm2 jenis mknan ade jual...so ari 2 aku plih set Talapia Asam wit rice...tp die xmasak asam pedas la...die balut ikan talapia 2 ngan aluminium foil then die bakar...


Rasa die masa br2 mkn 2 mmg asam tp da mkn byk2 pedas la plak...mymom order asam prawn yg dimasak pekat2...not bad gak...mysis mkn asam pedas ikan pari yg asam..seriously mmg msm ok....


Mmg menyelerakan la..tgk nie rs mcm nk lagi...huhuuuh~harga die pon berpatutan....tp pd suke yg mkn kepala ikan mmg puas hati la...mcm aku not fan of kepala ikan...so xdpt nk menikmati sgt...ooo yer die xbg seekor ikan yer..sbb kepala die jer da beso ok...mmg kenyang la mkn ari 2...kuah die yg menyedapkan lg ikan 2...smpi licin la aku mkn...


Mmg licin la....biase la makanan sedap xkan nk tinggal plak kan...ok la sbnarnyer 2 jer nk story sbb da nmpk ade picture dlm hp nie kan...lain2 story xsmpat lagi nk karang....nnti la sjak 2 menjak nie busy melampau plak...ok la nnti smbung lg...daaaa sume~

No comments: