Saturday, January 12, 2013

BeRtEmu & BerpIsAh~

Bertemu dan berpisah...biase terjadi dikalangan kita...yg bertemu pasti berpisah..xkirela dipisahkan oleh ape skali pon...tp kekadang bgs gak berpisah nie tuk kebaikan sndiri jugak...citer pasal berpisah nie..last week myopis mate berpisah meninggalkan kami sume...biase la dpt better offer...so die pon melompat ler ke tmpt lain...tp seriously aku ckp mybos xpndi nk hargai org...he should defend his staff...never mind bnda da jd...bgs gak die pergi pd bos yg br yg lbh menghargainyer...ooo yer lupe plak nk mention yg pergi nie Wak Din...

Weoll mmg rapat dlm department 2...ingat lg ms aku br2 msuk keje dulu..dia yg rajin tegur aku..biase la budak br still rs segan2 lg kat tmpt baru...aku, wak din dan sorg lagi shabat yg telah pegi meninggalkan kami sume arwah Sanili...kami bertiga mmg rapat..wlwpon kdg2 ade percanggahan pendapat antara kami...ingat lg dulu kami bertiga penah ponteng keje pegi tgk wayang..sbnarnyer bkn kami ponteng tp arwah lie dulu yg pnteng...huhhhuhuh~sbb aku dan wak din cuti (2 pon sbb aku apply last minute bila tau nk pegi tgk wayang trus aku apply cuti)

So ptg 2 aku, wak din dan arwah ke Summit tgk wayang..ingat lg time 2 tgk citer Robin Hood...arwah pttnyer ptg 2 pegi renew GDL tp biase la die renew GDL dkt panggung wayang...byk sebnarnyer kenangan dgn wak din nie...yg best ms die kene pegi training kat China last year...mmg risau btol die sblom pergi..sbb kene pergi sn sorg2..dpt la few day whatsapp ngan die...cian dkt dia masa 2...da ler mkn ssh plak 2 die ssh nk adapt ape yg trainer 2 ajar...selama 10 hari kat sn 1 cabaran tuk die...






Nie last day die last week...penyerahan tools box ler apelg...sedih gak tgk die kemas2 sume...rsnyer br lg die dpt tool box nie..ade 2 tool yg xguna lg..masih dlm plastic lg ok...untung la sape yg dpt tools box nie....xper la din ko pergi tuk kebaikkan dan demi masa depan kau dan family...mayb rezeki ko dgn kami smpi kat c nie jer...rezeki yg beso menunggu diluar sn....gud luck bro...still keep in touch ok....we will miss u~di harap silaturrahim yg terjalin antara kami sume tidak terputus...




 

No comments: